TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-02-22 - Coffeeheaven kawiarnią roku

Czwarty raz z rzędu firma CHI Polska S.A., rozwijająca sieć kawiarni coffeeheaven, zdobyła tytuł Cafe Retailer of the Year przyznawany w europejskim konkursie EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards. Doceniono innowacyjność marki coffeeheaven, udział w rynku i wkład w jego rozwój, koncepcję i projekt oraz sukces komercyjny.

reklama


W tym prestiżowym konkursie organizowanym przez EuropaProperty nagradzane są najlepsze firmy i projekty działające na rynku detalicznym Europy Środkowej i Wschodniej. W tym roku oprócz Polski uczestniczyły w nim również Czechy, Węgry, Słowacja, Ukraina, Austria, Litwa, Łotwa i Estonia. Zwycięzców wyłoniło międzynarodowe jury złożone z ponad 36 profesjonalistów. W uznaniu za dotychczasowe sukcesy i osiągnięcie wiodącej pozycji w branży kawowej, w tym roku zasiadał w nim również Paweł Wasiljew, Dyrektor Zarządzający CHI Polska S.A., który dzielił się swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem.

Nagrody przyznano w kategoriach: Retailer, Project, Company i Overall Awards. Każda zakwalifikowana do konkursy firma, musiała aktywnie działać w 2011 r. na co najmniej jednym ze środkowoeuropejskich rynków. Wręczono je podczas uroczystej gali, która odbyła się 9 lutego w hotelu InterContinental w Warszawie.

Markę coffeeheaven doceniono za innowacyjność, wiodący udział w rynku i przede wszystkim za wkład w jego rozwój i wyznaczanie nowych trendów dla branży. Zwrócono także uwagę na efektywną koncepcję strategiczną, które zaowocowały sukcesem komercyjnym i dynamicznym rozwojem marki.

"Fakt, że już po raz czwarty zdobyliśmy nagrodę CEE Retail Real Estate Awards potwierdza jakość i dynamikę rozwoju coffeeheaven oraz konsekwencję i skuteczność naszych działań. To wspólne osiągnięcie całego zespołu CHI Polska. Sukces zawdzięczamy również w ogromnym stopniu niezwykłej lojalność i zaufaniu naszych klientów, którzy inspirują nas do dalszej, ciężkiej pracy. To oni doceniają najwyższej jakości ręcznie parzone espresso, profesjonalizm naszych baristów i wyjątkową atmosferę kawiarni coffeeheaven" - powiedział Paweł Wasiljew.

Pod szyldem coffeeheaven funkcjonuje obecnie 90 placówek zlokalizowanych głównie w centrach oraz galeriach handlowych w największych miastach Polski. W styczniu spółka zadebiutowała jako operator marki COSTA COFFEE, otwierając pierwszą w Polsce swoją kawiarnię z tym logo w galerii handlowej Wola Park.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com