TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Bran偶y Turystycznej


2012-02-08 - W marce si艂a

Mi臋dzynarodowa organizacja The Superbrands kolejny爎az wy艂oni艂a najsilniejsze marki konsumenckie. Ju偶 po raz czwarty TUI Poland zdoby艂o tytu艂 Superbrand w Polsce, b臋d膮cy potwierdzeniem silnej pozycji i najwy偶szej reputacji marki konsumenckiej dzia艂aj膮cej na polskim rynku turystycznym.

reklama


Tytu艂 Superbrands jest wyr贸偶nieniem przyznawanym ju偶 od 16 lat w ponad 85 krajach. Wyb贸r powierzany jest ka偶dorazowo Radzie Marek - niezale偶nemu gremium ekspert贸w, podejmuj膮cych decyzje w oparciu o kryteria dotycz膮ce m.in. rozpoznawalno艣ci marek, unikalnego charakteru korzy艣ci, kt贸re oferuj膮 oraz si艂y wi臋zi z klientami. Decyzje nie s膮 podejmowane na podstawie analiz finansowych, aby uniemo偶liwia艂o by to por贸wnanie r贸偶nych marek.

"Otrzymanie tytu艂u Superbrands 2012 jest dla nas tym cenniejsze, 偶e w tym roku, pr贸cz Rady Marek, w g艂osowaniu bra艂o udzia艂 blisko 2800 konsument贸w. Przyznanie takiego wyr贸偶nienia weryfikuje nas pod k膮tem jako艣ci, wiarygodno艣ci i uczciwo艣ci w oczach obecnych i potencjalnych klient贸w. Cieszymy si臋, 偶e ju偶 po raz czwarty jeste艣my w gronie wyr贸偶nionych, bo rozpoznawalno艣膰, unikalny charakter korzy艣ci czy si艂臋 wi臋zi z klientami zawsze warto docenia膰.“ - powiedzia艂 Piotr Ha艂adus, Dyrektor Marketingu TUI Poland.

Opr贸cz TUI z turystyki doceniono Neckermanna (o czym pisali艣my kilka dni temu Neckermann - silna pozycja na polskim rynku), a tak偶e LOT i sie膰 Sheraton. W Business Superbrands (III) z firm zwi膮zanych z turystyk膮 doceniono Lotnisko Chopina i firm臋 Boeing.

Pe艂n膮 list膮 marek wyr贸偶nionych mo偶na znale藕膰 na stronie www.superbrands.com



Wr贸膰 do strony g艂贸wnej


Pe艂na wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrze偶one.
Kontakt z nami

stat24.com