TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-09-17 - Nowa kampania Coffeeheaven

Coffeeheaven wraz z FundacjÄ… WWF Polska rozpoczynajÄ… 14 wrzeÅ›nia kampaniÄ™, której ambasadorem jest znana dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Część dochodu ze sprzedaży promowanych w coffeeheaven kaw CHAI caffé latte zostanie przekazana na dziaÅ‚ania zwiÄ…zane z ochronÄ… Å›rodowiska naturalnego.

reklama


Celem organizatorów kampanii jest zachęcenie do świadomego wyboru kawiarni. Odwiedzając coffeeheaven Klienci otrzymają nie tylko najwyższej jakości kawę, ale również będą mogli wesprzeć szczytny cel poprzez kupienie jednej z promowanych kaw.

Projekt coffeeheaven, prowadzony przy współpracy z FundacjÄ… WWF, powiÄ…zany jest z orientalnymi, unikalnymi kawami CHAI caffé latte, których nazwy odwoÅ‚ujÄ… siÄ™ do zagrożonych gatunków zwierzÄ…t: Tiger, Orca oraz Turtle. Dodatkowo specjalnie z okazji kampanii 14 wrzeÅ›nia w kawiarniach coffeeheaven pojawi siÄ™ nowy smak - Panda CHAI caffé latte.

Będzie to kawa o charakterystycznej dla tej kategorii nucie korzennej, z orzeźwiającym smakiem mięty. Nazwa kawy z limitowanej edycji inspirowana jest charakterystycznym dla Fundacji WWF logotypem w kształcie pandy.

- Kawy CHAI caffé latte sÄ… przez naszych staÅ‚ych goÅ›ci najbardziej cenionÄ… kategoriÄ… w naszym menu napojów. BudzÄ… one wiele pozytywnych emocji i sprawiajÄ…, że Klienci szczególnie chÄ™tnie wracajÄ… do naszych kawiarni. ChcieliÅ›my pokazać wyjÄ…tkowość tych produktów robiÄ…c coÅ› unikatowego, czego w tej skali jeszcze nikt w naszej branży nie zrobiÅ‚. - powiedziaÅ‚a Dorota Szczerbicka, dyrektor marketingu coffeeheaven i Costa Coffee - Wyróżnikiem naszej kampanii jest jej prostota - wystarczy przyjść do kawiarni coffeeheaven i kupić jednÄ… z 4 kaw CHAI caffé latte. Część dochodu z tych transakcji zostanie przekazana na cele Fundacji WWF Polska - dodaÅ‚a.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com