TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
- Zdalne zakupy, przez telefon czy internet, cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Z jednej strony pękają bariery psychologiczne, a z drugiej - tempo życia i brak czasu zmuszają nas do poszukiwania kolejnych ułatwień. Wobec tak dynamicznego zjawiska Telewizja Dialog postawiła sobie pytanie - dlaczego nie pójść jeszcze dalej i nie wykreować nowej formy interaktywnej komunikacji pomiędzy klientem a dostawcą, np. za pomocą pilota? - wyjaśnia genezę usługi Sklep TV Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Dialogu. - W ten sposób, począwszy od pionierskiego pomysłu, po raz kolejny wprowadzamy na polski rynek innowacyjną usługę, która - mam nadzieję - spotka się z uznaniem naszych klientów - podkreśla.
reklama
Jak to działa?
Korzystanie z usługi jest bardzo proste i intuicyjnie - ekran telewizora przypomina bowiem witryny restauracji czy sklepów internetowych. Oznacza to, że klient wprowadza pilotem wybrane produkty do tzw. "koszyka", gdzie ma możliwość weryfikacji i edycji swojego zamówienia. Informacja o przyjęciu zamówienia, statusie jego realizacji czy historia wcześniejszych zamówień także jest wyświetlana na ekranie telewizora. Do złożenia zamówienia wystarczy jedynie pilot od telewizora i autoryzacja PINem, tym samym, który jest wykorzystywany np. w wypożyczalni filmów na życzenie (VoD). Płatność za zamówione dania uiszcza się przy odbiorze, bezpośrednio u dostawcy. Natomiast za korzystanie ze Sklepu TV klienci nie ponoszą żadnych dodatkowych opłat. Usługa uruchamia się automatycznie u każdego użytkownika telewizji Dialogu, natychmiast po akceptacji regulaminu.
W Sklepie TV Dialogu klienci mogą wybierać z oferty lokalnych restauracji. Produkty są posegregowane w kilku kategoriach. Przewaga zamawiania w ten sposób polega na tym, że dania widoczne na ekranie telewizora na pewno będą dostępne w danej lokalizacji.
- Nie musimy wprowadzać ulicy, kodu pocztowego czy danych kontaktowych, co jest niezbędne w przypadku poszukiwań w internecie. Nie musimy też dzwonić, sprawdzać czy ustalać cenę. Tu, za pomocą pilota, wybieramy dania, na które akurat mamy ochotę i możemy być pewni, że będą one dostarczone wprost do naszego domu - tłumaczy Sławomir Pluta z Departamentu Marketingu i Rozwoju Produktów Dialogu.
Partnerem Dialogu w obsłudze Sklepu TV jest PizzaPortal.pl, który integruje na swojej platformie ok. 1000 restauracji w całej Polsce. - Razem z Dialogiem otwieramy całkiem nowe dla Polaków możliwości zamawiania jedzenia. Już nie tylko przez komputer i telefon, ale także przez telewizor - podkreśla Lech Kaniuk, dyrektor zarządzający PizzaPortal.pl. - Bardzo nas to cieszy! Jesteśmy dumni, ale nie usatysfakcjonowani! Przed nami jeszcze bardzo dużo pracy i projektów do realizacji - dodaje.
Sklep TV jest usługą zrealizowaną w ramach projektu "Wdrożenie innowacyjnych usług w oparciu o sieć dostępową w technologii pasywnej sieci optycznej PON", na który Telefonii Dialog przyznano dofinansowanie w ramach unijnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 4.4.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami