TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-06-14 - Nowa odsłona LOT-u

Na początku kwietnia 2012 roku Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły do swoich standardów między innymi elitarny zespół personelu pokładowego "Elite Fleet", dla pasażerów premium linię telefoniczną Call Center, trzy różne serwisy w klasie biznes w połączeniach długodystansowych oraz nową grafikę. Przewoźnik otworzył ponadto nową stronę internetową, elegancki salonik LOT Bussiness Lounge na Okęciu oraz Web-Kioski i Odprawę Mobilną.

reklama


Elite Fleet, czyli elitarny zespół personelu pokÅ‚adowego rozpoczÄ…Å‚ swojÄ… pracÄ™ na przeÅ‚omie marca i kwietnia. W jego skÅ‚adzie znaleźli siÄ™ wyszkoleni stewardzi i stewardessy wyÅ‚onieni spoÅ›ród personelu pokÅ‚adowego PLL LOT S.A. podczas kilku etapów rekrutacji. MajÄ… oni pod swojÄ… opiekÄ… pasażerów klasy biznes na rejsach dÅ‚ugodystansowych oraz pasażerów nowej klasy premium economy, która pojawi siÄ™ w  Boeingach 787 Dreamliner. Elite Fleet ma zapewniać bezpieczeÅ„stwo oraz komfort podróży przy indywidualnym podejÅ›ciu do klienta biznesowego.

Od początku kwietnia pasażerowie klasy biznes na rejsach dalekiego zasięgu mogą wybrać spośród trzech wariantów serwisu. Opcje różnią się między sobą chwilą oferowania oraz czasem trwania posiłku. Szybki serwis oznacza posiłek podany na tacy z przystawką, sałatką, daniem głównym oraz deserem albo owocami. Pasażerowie mogą zażyczyć sobie przy tym zestaw serów. Serwis klasyczny zakłada podanie posiłków w określonych odstępach czasu. Pasażerowie mogą również zdecydować się na serwis na życzenie i wybrać moment otrzymania posiłku.

Przewoźnik uruchomił specjalną linię telefoniczną Call Center specjalnie z myślą o klientach klasy biznes i nowej klasy premium economy. Dzięki niej, prócz standardowej obsługi sprzedażowej oraz rezerwacyjnej, podróżni mają możliwość złożenia reklamacji czy rozwiązania problemu. Linia ma być początkiem planowanej w przyszłości przez przewoźnika rozwiniętej usługi "consierge". Kolejną nowością jest osobna ścieżka wejścia na pokład dla pasażerowie premium. Dodatkowo otrzymują oni bardziej komfortową poduszkę i większy polarowo-bawełniany koc, a do ich dyspozycji jest różnorodna karta win i mocnych alkoholi.

LOT wprowadził również nowy motyw graficzny, który ma wpisywać się w światowe trendy łącząc symbole narodowe i ludowe z nowoczesnymi elementami. Ma on jednocześnie prezentować nowoczesny, spójny i przyjazny obraz spółki. Nowa grafika LOT-u nawiązuje do stylu etno, polskiej tradycji oraz historii, wykorzystując przy tym symbole Polski, między innymi nowy Stadion Narodowy, Fryderyka Chopina czy symbol żurawia, który będzie widoczny na materiałach drukowanych (np. przywieszki bagażowe, karty menu), elementach wyposażenia pokładowego, w biurach sprzedaży i w oficjalnej komunikacji firmy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com