TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-08-12 - Air India traci przez billboardy

Indyjski przewoźnik Air India postanowił ograniczyć liczbę miejsc loty do Ameryki. Wszystko dlatego, że billboardy reklamowe o wielkich rozmiarach utrudniają loty nad Bombajem.

reklama


Stojące reklamy znajdują się na przedłużeniu drogi startowej i są swoistą przeszkodą dla Boeingów 777-300ER, których używa indyjski przewoźnik podczas lotów do Stanów Zjednoczonych. Linie lotnicze ograniczyły liczbę pasażerów latających do USA o 15%, co za tym idzie co miesiąc tracą na tym 1,6 mln dolarów, to tylko pogarsza ciężką sytuację finansową przewoźnika.

Największe reklamy mają po 20-30 metrów i umieszczane są na dachach pobliskich domów. Obciążone samoloty nie są w stanie wznieść się tak wysoko, aby przelecieć nad billboardami, zaraz po starcie - dlatego trzeba było zmniejszyć ilość pasażerów na pokładzie.

Ostatecznie 13 z 15 wielkich reklam ma zostac usunięta tak, aby ułatwić samolotom start.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com