TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W czwartek lecących z Krakowa do Szczecina spotkała niemiła niespodzianka.
reklama
Lot z Krakowa do Szczecina miał trwać nieco ponad dwie godziny. W tym czasie przewidziano międzylądowanie w Poznaniu. O godzinie 19 maszyna osiadła na płycie lotniska Ławica i dalej już nie poleciała. Podróż została zakończona, a pasażerowie wyproszeni z samolotu.
Dlaczego tak się stało?
Jacek Balcer, dyrektor ds. marketingu Eurolot, za bezpośrednią przyczynę zakończenia podróży drogą powietrzną podał awarię systemu przeciwoblodzeniowego. Podobno problem został wykryty przez pilota dopiero po wylądowaniu w Poznaniu.
Pasażerowie dotarli w końcu do Szczecina, ale mają wiele powodów do narzekania. Jednym z nich jest duże opóźnienie. Podróżujący, aż 3 godziny musieli czekać na transport zastępczy. Ponadto, według ich relacji, pracownicy Eurolotu oraz obsługa lotniska udzielali sprzecznych komunikatów i nie zapewnili im nic do jedzenia. Pasażerowie bowiem otrzymali prowiant dopiero po interwencji najbardziej zgłodniałych.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami