TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Amadeus nawiązał współpracę z dwiema liniami lotniczymi - Finnair i Brussels Airlines, której celem jest zwiększenie możliwości merchandisingu oferty u sprzedawców usług turystycznych, działających zarówno w sektorze podróży biznesowych, jak i wypoczynkowych.
reklama
Linie lotnicze Finnair i Brussels Airlines uruchamiają na wybranych rynkach testowych moduł ekspozycyjny rozwiązania Amadeus we współpracy z partnerami - biurami podróży Finland Travel Bureau oraz Sirius Travel. Po uruchomieniu rozwiązania przewoźnicy będą mogli połączyć różne kategorie rezerwacji, taryf i usług w pakiety markowych produktów dla kanału biur podróży, z których każdy ma określoną nazwę odzwierciedlającą jego atrybuty, odróżnić swoją ofertę od propozycji konkurencji poprzez porównanie taryf, które uwzględnia usługi w niej zawarte, ich wartość i cenę, zwiększyć przychody dzięki modułowi pozwalającemu na prezentowanie klientom produktów droższych i wyższej jakości (upsell), dzięki czemu podróżni otrzymają dopasowane do ich potrzeb oferty.
Naszym strategicznym celem jest personalizacja i merchandising produktu w najbardziej efektywny sposób. Dzięki wprowadzeniu rozwiązania Amadeus Fare Families zaproponujemy naszym klientom bardziej atrakcyjną i dopasowaną do ich potrzeb ofertę" - powiedział Allister Paterson, Chief Commercial Officer, Finnair. "Potrzeby podróżnych stale ewoluują - obecnie poszukują oni taryf, które zapewnią im zróżnicowanie i określoną jakość, a nie tylko niskie ceny. Rodziny taryf lotniczych dają nam nowe perspektywy oferowania pasażerom szerokiego wyboru wysokiej jakości usług za pośrednictwem naszych partnerskich biur podróży" - dodał.
"Fakt, że możemy przedstawiać oferty połączeń lotniczych w bardziej przejrzysty sposób oznacza, że umacnia się nasza rola konsultantów podróży, ponieważ w ten sposób pomagamy podróżnym w podejmowaniu jeszcze bardziej przemyślanych decyzji" - skomentował Mark Hellemans, Coordinator CRS and New Technologies Sirius Travel. "Dodatkowo rodziny taryf linii lotniczych są zintegrowane z naszym procesem przepływu rezerwacji, co sprawia, że przebiega on w sposób prosty i efektywny" - dodała Susanne Lindroos, Director Business Development & ICT SMT Suomen Matkatoimisto.
"Większa wydajność i zysk jest kluczowym celem dla linii lotniczych. Aby to osiągnąć, wielu przewoźników poszukuje innowacyjnych technik merchandisingowych. Rodziny taryf zapewniają liniom lotniczym możliwość pokazania swojej wartości i zróżnicowania na podstawie określonych atrybutów marki w sposób, który ma jednocześnie duży wpływ na wydajność. Takie podejście jest na tyle atrakcyjne dla turystów, że niektóre korporacje mają nawet w swojej polityce podróży służbowych sformalizowane poszczególne rodziny taryf, dzięki czemu pracownicy mogą wybierać spośród nich, a tym samym zapewnić sobie usługi dodatkowe i określone warunki taryf" - przyznał Decius Valmorbida, Head of Distribution Marketing, Amadeus.
Na obecnym etapie dwie linie lotnicze uruchomią moduł ekspozycyjny Amadeus Fare Family. Umożliwi on przewoźnikom połączenie różnych kategorii rezerwacyjnych w pakiety i pokazanie nazwy rodziny taryf oraz oferowanych usług (wraz z tymi, które są dostępne za dodatkową opłatą), a tym samym pozwoli na porównanie takich samych elementów oferty. Kompletne rozwiązanie będzie dostępne na całym świecie w 2014 roku.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami