TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Inwestycja w lokal serwujący jedzenie typu fast food opłaca się, szczególnie w dużych aglomeracjach miejskich. Świadczy o tym popyt na burgery, jaki ogarnął w ostatnim czasie Warszawę.
reklama
Jest popyt, więc rozwijają się też lokale. Obecnie w stolicy działa już kilkanaście burgerowni, a nowych wciąż przybywa. Konkurencja jest tak duża, że coraz trudniej się wyróżnić. Kolejne lokale rozszerzają swoją ofertę o coraz bardziej wyszukane pozycje w menu.
W stolicy popularne staje się zamawianie burgerów przez internet. Jak podają statystyki, co piąta osoba, zamawiająca jedzenie, wybiera właśnie burgery. A przeciętny koszt takiego zamówienia to uwaga... 60 złotych.
Jak podaje Julia Taranko z serwisu Foodpanda.pl - Z każdym dniem rośnie liczba osób, które zamawiają burgery przez internet. Według serwisu Foodpanda.pl, 20 proc. zamówień, które składają jego użytkownicy dotyczy właśnie tej potrawy. Aż w 70 proc. przypadków, zamawiane są one przez mężczyzn - dodaje.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami