TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-02-20 - Travelport rozszerza współpracę z kontrahentami

Firma Travelport poinformowała o zawarciu nowej długoterminowej umowy na korzystanie z systemu GDS przez firmę Orbitz Worldwide Inc.

reklama


Orbitz jest właścicielem licznych stron internetowych dotyczących podróży przeznaczonych dla klientów indywidualnych, w tym Orbitz.com, Cheaptickets.com, ebookers i HotelClub.com. Oferuje również zarządzanie podróżami służbowymi dla klientów biznesowych za pośrednictwem rozwiązań Orbitz For Business. Warunki umowy nie zostały ujawnione.

"Travelport jest dla firmy Orbitz głównym dostawcą usług związanych z rezerwacjami lotniczymi, wynajmem samochodów, wyszukiwaniem i rezerwacją pokoi hotelowych oraz wystawianiem biletów od momentu jej założenia w 2001 roku" — powiedział Kurt Ekert, dyrektor ds. handlowych w Travelport. "Na mocy nowej umowy planujemy wspólnie rozszerzyć naszą współpracę w oparciu o nasz najnowszy interfejs - Travelport Universal API. Pozwoli to na prezentowanie klientom Orbitz znacznie szerszej oferty, którą możemy dostarczać dzięki bezpośrednim połączeniom z wieloma liniami lotniczymi. Klienci otrzymają dostęp do rozszerzonych informacji opisowych na temat oferowanych produktów lotniczych, rodzin taryf lotniczych, produktów dodatkowych, jak również do bogatszej oferty dotyczącej hoteli. Odnowiliśmy naszą umowę zawartą w 2007 r., aby zaspokoić ewoluujące potrzeby firmy Orbitz w jej środowisku dystrybucyjnym — z korzyścią dla obu stron" — dodał Ekert.

"Travelport jest dla nas istotnym partnerem i cieszymy się z tego, że dzięki tej wieloletniej umowie nadal będzie odgrywać kluczową rolę w zaspokajaniu naszych potrzeb pod względem technologii i zarządzania podróżami. Starając się o to, by nasze strony internetowe były najlepszym miejscem zakupu podróży, będziemy wykorzystywać nowe rozwiązania Travelport dostosowane do ewoluującego rynku lotniczego" - powiedział Chris Orton, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Orbitz Worldwide.

Travelport poinformował także o rozszerzeniu i odnowieniu na kolejne lata umowy z Senturia, internetowym biurem podróży Senturia. Serwisy rezerwacyjne firmy Senturia w Rosji, na Ukrainie oraz na Cyprze będą nadal korzystać z treści udostępnianych przez Travelport, a ponadto wdrożą interfejsy API i rozwiązanie e-Pricing, aby zapewnić podróżującym szerszy wybór taryf.

Dodatkowo, zawarta umowa pozwoli Senturii zrealizować jej plany rozwoju związane z wejściem na szybko rozwijające się rynki turystyczne w Turcji, Kazachstanie i Azerbejdżanie.

"Cieszymy się z możliwości rozszerzenia współpracy z Travelport" - powiedział Iwan Kowpak, właściciel Senturii. "Współpraca z Travelport zwiększy nasze możliwości zdobywania nowych klientów" - dodał.

"Senturia to jedno z czołowych internetowych biur podróży w Europie Wschodniej. Cieszymy się niezmiernie, że mogliśmy wspierać tę firmę do tej pory oraz że wybrała nas jako partnera technologicznego do rozszerzenia działalności na nowe rynki" - dodał Gavin Teale, dyrektor w Travelport ds. innowacji on-line na region Europy Wschodniej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com