TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-07-25 - Chiński rynek łakomym kąskiem dla międzynarodowych sieci hotelowych

Chiński rynek podróżniczy rozwija się coraz prężniej. Według prognoz ekspertów, do końca 2015 r. zagraniczne podróże będzie odbywało ok. 100 mln Chińczyków.

reklama


Tylko w zeszłym tygodniu dwie duże sieci hotelowe wyszły do swoich chińskich klientów ze specjalnie przygotowanym programem. W 19 hotelach rozsianych po całym świecie wprowadzono "Spersonalizowany Program Podróżny Starwood". Docelowo ma on objąć tysiąc marek m.in. Sheratona, Westin i W. Natomiast Hilton Huanying ogłosi swój program 16 sierpnia w San Francisco. Będzie on obowiązywał m.in. w Nowym Jorku, Sydney i Tokyo.

Oba programy są do siebie podobne - zapewniają pokoje dostosowane do codziennych zwyczajów Chińczyków (np. czajniczki do herbaty, pantofle). W hotelu będzie pracowała najmniej jedna osoba władająca językiem mandaryńskim. W hotelowym menu pojawi się odpowiednie tłumaczenie oraz większa ilość dań kuchni chińskiej. Goście będą otrzymywać nie tylko sztućce, ale także pałeczki.

Także Marriott ma zamiar serwować chińskie śniadania w hotelach na całym świecie.

W Chinach powstaną również nowe hotele. Do końca 2015 r. Marriott International chce podwoić liczbę oferowanych przez siebie miejsc noclegowych w tym kraju. JW. Marriot (ekskluzywna marka Marriot International) otwarła niedawno hotel w Changhsa o standardzie sześciu gwiazdek. To jedenasty hotel tej sieci w Chinach.

We wrześniu Marriott Hotel and Resorts otworzy swój pierwszy Marriott City Centre w Szanghaju. Nowy obiekt o standardzie pięciu gwiazdek będzie posiadał 712 pokoi.

Starwood natomiast chce powiększyć liczbę swoich obiektów w Chinach do 90 (z 70). Sieć ma zamiar przeprowadzić 100 inwestycji hotelowych do końca 2012 r.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com