TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Chiński rynek podróżniczy rozwija się coraz prężniej. Według prognoz ekspertów, do końca 2015 r. zagraniczne podróże będzie odbywało ok. 100 mln Chińczyków.
reklama
Tylko w zeszłym tygodniu dwie duże sieci hotelowe wyszły do swoich chińskich klientów ze specjalnie przygotowanym programem. W 19 hotelach rozsianych po całym świecie wprowadzono "Spersonalizowany Program Podróżny Starwood". Docelowo ma on objąć tysiąc marek m.in. Sheratona, Westin i W. Natomiast Hilton Huanying ogłosi swój program 16 sierpnia w San Francisco. Będzie on obowiązywał m.in. w Nowym Jorku, Sydney i Tokyo.
Oba programy są do siebie podobne - zapewniają pokoje dostosowane do codziennych zwyczajów Chińczyków (np. czajniczki do herbaty, pantofle). W hotelu będzie pracowała najmniej jedna osoba władająca językiem mandaryńskim. W hotelowym menu pojawi się odpowiednie tłumaczenie oraz większa ilość dań kuchni chińskiej. Goście będą otrzymywać nie tylko sztućce, ale także pałeczki.
Także Marriott ma zamiar serwować chińskie śniadania w hotelach na całym świecie.
W Chinach powstaną również nowe hotele. Do końca 2015 r. Marriott International chce podwoić liczbę oferowanych przez siebie miejsc noclegowych w tym kraju. JW. Marriot (ekskluzywna marka Marriot International) otwarła niedawno hotel w Changhsa o standardzie sześciu gwiazdek. To jedenasty hotel tej sieci w Chinach.
We wrześniu Marriott Hotel and Resorts otworzy swój pierwszy Marriott City Centre w Szanghaju. Nowy obiekt o standardzie pięciu gwiazdek będzie posiadał 712 pokoi.
Starwood natomiast chce powiększyć liczbę swoich obiektów w Chinach do 90 (z 70). Sieć ma zamiar przeprowadzić 100 inwestycji hotelowych do końca 2012 r.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami