TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na mocy umowy, którą podpisali przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej i sieci Da Grasso, piwa z portfolio producenta już na początku roku 2015 pojawią się w ponad 170 pizzeriach w Polsce.
reklama
Wyróżniającą cechą tej współpracy będzie nie tylko jej skala, ale także wypracowany wspólnie plan biznesowy.
Na początku stycznia rozpocznie się instalacja nalewaków Kompanii Piwowarskiej w lokalach sieci Da Grasso, tak by do połowy lutego jej piwa były oferowane już we wszystkich restauracjach. Z beczki będą serwowane: Tyskie Gronie, Tyskie Klasyczne i Książęce, zaś w butelce większość pozostałych marek KP, łącznie z cydrem Green Mill Cider.
Obaj partnerzy są zgodni co do tego, że poszczególne marki i sposoby ich łączenia z potrawami z menu powinny być promowane za pomocą kompanijnej Karty Piw, która już od kilkunastu miesięcy jest obecna w kilku tysiącach lokali w całej Polsce.
"Rozpoczynamy współpracę z siecią Da Grasso, która jest jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na naszym rynku gastronomicznym. Jesteśmy ogromnie dumni, że nasze marki oferowane będą konsumentom w lokalach naszego nowego Partnera. Podjęta współpraca będzie dla nas dużym wyzwaniem, ale jestem przekonany, że opracowany wspólny plan szybko przełoży się na wzrost obrotów sieci Da Grasso" - mówi Krzysztof Kaczmarek, dyrektor ds. gastronomii w Kompanii Piwowarskiej.
Współpraca będzie się opierać o wypracowany wspólnie plan biznesowy, tzw. Joint Business Plan. Określa on sposoby współpracy we wszystkich obszarach, począwszy od widoczności, poprzez asortyment, promocje konsumenckie, szkolenia, po programy motywacyjne dla obsługi. Dla poszczególnych lokali przygotowywane będą specjalne aktywności skupione na edukacji i szerzeniu kultury piwnej; prowadzona będzie także komunikacja z wykorzystaniem marek KP (Facebook i strony internetowe Tyskiego i Książęcego).
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami