TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-09-20 - POT patronuje, Internauci wybierają - Najlepszy Produkt Turystyczny 2011

Ruszyła kolejna edycja plebiscytu sygnowanego przez Polską Organizację Turystyczną (POT) na Najlepszy Produkt Turystyczny - wybór Internautów. Za pośrednictwem serwisu otoWakacje.pl, zainteresowani mogą oddać głos na swoją ulubioną polską atrakcję turystyczną.

reklama


W tegorocznej edycji startują 44 atrakcje turystyczne z całej Polski. Głosowanie rozpoczęło się 19 września i ma potrwać 4 tygodnie, do 17 października.

Na laureata nagrody głównej czeka internetowa kampania reklamowa o wartości 50 tys. złotych, która zostanie przeprowadzona na stronach najpopularniejszych polskich serwisów aukcyjnych i ogłoszeniowych, należących do Grupy Allegro.

Nie zapomniano także o licznym internetowym jury, czyli wszystkich osobach, które wezmą udział w głosowaniu. Wśród nich rozlosowane zostaną: aparaty fotograficzne Canon, zestawy przewodników weekendowych po Polsce Wydawnictwa Pascal, iPody Shuffle 2 GB oraz plecaki Hannah.

Certyfikat Najlepszego Produktu Turystycznego 2011 jest przyznawany co roku. Tegoroczny wirtualny wybór jest kontynuacją plebiscytu, i być może dzięki temu trafi do większego grona odbiorców, a wtedy i wybór będzie bardziej wiarygodny.

Pełna lista atrakcji turystycznych, na które można głosować, dostępna jest na stronie serwisu www.produkt-turystyczny.otowakacje.pl.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com