TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-06-05 - Polska branża MICE prężnie się rozwija

W poniedziałek 28 maja 2012 roku w Warszawie odbyło się spotkanie cyklu "Meet The Bidder", polegające na spotkaniach organizatorów incentive travel z Polski z kontrahentami całego świata.

reklama


Inauguracyjne spotkanie cyklu "Meet The Bidder", zorganizowane przez platformę Travel-Bidder.com, miało na celu przybliżenie oferty doświadczonych biur DMC (Domestic Management Company) z całego świata polskim organizatorom wyjazdów motywacyjnych. Na spotkanie licznie przybyli organizatorzy wyjazdów typu incentive, zarówno z korporacji, jak i wyspecjalizowanych agencji oraz biur podróży.

- Duże zainteresowanie spotkaniami to dowód na to, ze polska branża MICE prężnie się rozwija. Firmy chcą poszerzać swoją ofertę, aby na tym wyjątkowo konkurencyjnym rynku wyróżnić się pomysłem, profesjonalizmem i dbałością o szczegóły - mówi Piotr Cieślak, dyrektor strategiczny Travel-Bidder.com. Właśnie te korzyści starały się zaprezentować dostawcom wyselekcjonowane biura DMC, które podczas eventu przedstawiały swoją ofertę i prowadziły prywatne spotkania z każdym zainteresowanym uczestnikiem.

Niezwykle interesującą prezentację na sam początek zaserwował gościom Tomek Michniewicz - podróżnik i autor takich bestsellerów jak Samsara czy Gorączka. Pisarz polecał spojrzenie na temat wyjazdu i jego główne atrakcje w niestandardowy sposób. Proponował niecodzienne wyzwania dla wymagających uczestników i nietypowe tematy przewodnie - np. religijne. Sam autor często osobiście odgrywa rolę doradcy organizatorów, podsuwając im pomysły na niezapomnianą podróż dla ich klientów, jak również bierze udział w tego typu wyjazdach. Dodatkową atrakcją dla fanów Tomka była możliwość wygrania książek podróżnika z jego autografem, ufundowanych przez Wydawnictwo Otwarte.

Wśród zaproszonych wystawców były firmy z Afryki Południowej (That’s Africa), Mauritiusa (Connections), Włoch (See Italia and Contact), Brazylii (Brazilian Incentive and Tourism) oraz Tajlandii (SI Tours). Dodatkową atrakcją była nagroda ufundowana przez jednego z wystawców - Royal Caribbean, czyli ekskluzywny rejs luksusowym statkiem wycieczkowym. Uczestnicy DMC prezentowali największe zalety destynacji oraz potencjał firmy i możliwości współpracy dla polskich partnerów. Równolegle z prezentacjami trwały zaplanowane wcześniej spotkania z przedstawicielami wystawców.

- Inauguracyjne spotkanie "Meet the Bidder" pokazało, że ten format imprezy ma spory potencjał. Mamy już pomysły na nowe spotkania, przedstawiające kolejnych ciekawych partnerów z całego świata, którzy mogą wzbogacić ofertę polskiej branży incentive - podsumował Piotr Cieślak.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com