TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-01-07 - Nowy program marketingowy w restauracjach Sphinx

Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadzają dla stałych klientów nowy program marketingowy pod hasłem Agenci Q.

reklama


Osoby, które przystąpią do programu w zamian za wizytę w lokalu, a następnie podzielenie się swoimi wrażeniami będą otrzymywać punkty i wymieniać je na nagrody. Na aktywnych i zaangażowanych uczestników czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe, jak również cieszące się dużą popularnością w konkursach bony do restauracji.

"Jak wynika z  badaÅ„ aż 89% klientów restauracji Sphinx jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych z wizyt w naszych lokalach. Zależy nam na uzyskaniu jeszcze lepszego wyniku i liczymy, że program Agenci Q nam w tym pomoże. Przy pracach nad programem staraliÅ›my siÄ™ zapewnić jego uczestnikom przede wszystkim dobrÄ… zabawÄ™ i szansÄ™ na zdobycie w Å‚atwy sposób atrakcyjnych nagród. Przy okazji dajemy agentom możliwość podzielenia siÄ™ z nami wrażeniami z wizyt w naszych restauracjach. Liczymy na duże zaangażowanie naszych goÅ›ci. ZakÅ‚adamy, że do nowego programu przystÄ…pi wielu staÅ‚ych klientów" - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

Na potrzeby programu Agenci Q została przygotowana strona internetowa www.agenciq.pl, dostępna również na urządzeniach mobilnych, która umożliwia klientom bieżące zarządzanie ich kontem. W kolejnym etapie program Agenci Q zostanie wdrożony w restauracjach WOOK i Chłopskie Jadło.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com