TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-01-30 - Firmy Travelport i SAS podpisały umowę typu full content

Firma Travelport, dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsÅ‚ugi pÅ‚atnoÅ›ci oraz innych rozwiÄ…zaÅ„ dla wartej 7 bilionów USD Å›wiatowej branży turystycznej, podpisaÅ‚a nowÄ…, wieloletniÄ… umowÄ™ dystrybucyjnÄ… typu full content z firmÄ… SAS — czoÅ‚owÄ… skandynawskÄ… liniÄ… lotniczÄ…. DziÄ™ki nowej umowie 67 000 biur podróży korzystajÄ…cych z usÅ‚ug firmy Travelport bÄ™dzie nadal mieć dostÄ™p do oferty SAS.

reklama


Linie SAS będą używać rozwiązania Travelport Rich Content and Branding (stanowiącego kluczowy komponent platformy Travelport Commerce Platform), które pozwala przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki kontroli nad sposobem ich prezentacji wizualnej i opisowej biurom podróży.

ZostaÅ‚o ono opracowane z myÅ›lÄ… o tym, aby umożliwić liniom lotniczym i innym dostawcom usÅ‚ug turystycznych zastosowanie bardziej zaawansowanych technik sprzedażowych w celu zwiÄ™kszenia sprzedaży zarówno podstawowych produktów, jak i usÅ‚ug dodatkowych. Z rozwiÄ…zania Rich Content and Branding korzysta już ponad 85 przewoźników, w tym przewoźnicy krajowi i niskokosztowe linie lotnicze.

Za poÅ›rednictwem platformy Travelport Commerce Platform bÄ™dzie również możliwy wykup miejsc z dopÅ‚atÄ…, stanowiÄ…cy najważniejszÄ… usÅ‚ugÄ™ dodatkowÄ… linii SAS. Agenci mogÄ… tam w ramach istniejÄ…cego przepÅ‚ywu pracy zarezerwować miejsca z dopÅ‚atÄ…, które zapewniajÄ… np. dodatkowÄ… przestrzeÅ„ na nogi.

"JesteÅ›my bardzo zadowoleni z zawarcia tej nowej umowy z firmÄ… Travelport oraz z ogromnego potencjaÅ‚u, jaki oferujÄ… naszej firmie najnowsze rozwiÄ…zania Travelport dla punktów sprzedaży." — powiedziaÅ‚ Per Wehlander, dyrektor ds. umów GDS i planowania dystrybucji w firmie SAS.

"Bardzo siÄ™ cieszÄ™, że linie SAS doceniÅ‚y wartość platformy Travel Commerce Platform. Zapewniamy liniom lotniczym możliwość sprzedaży swoich usÅ‚ug w sposób bardzo indywidualny, co naszym zdaniem istotnie wyróżnia nas na tle konkurencji. Z firmÄ… SAS wiąże nas wieloletnia współpraca, a w przyszÅ‚oÅ›ci spodziewamy siÄ™ jeszcze wiÄ™kszych sukcesów"" — powiedziaÅ‚ Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usÅ‚ug dla linii lotniczych w Europie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com