TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-10-15 - Promują niemiecką turystykę przyjazdową

Po wielkim sukcesie I. Workshopu Centralnej Europy w Bad Schandau w 2011 roku przyszła pora na jego kolejną edycję. Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wspólnie z miasteczkiem samochodowym Autostadt, 14 i 15 października 2012 zaprasza niemieckich oferentów, międzynarodowych kontrahentów i dziennikarzy do Wolfsburga na II. Workshop Europy Centralnej.

reklama


Tegoroczny workshop odbędzie się w miasteczku samochodowym Autostadt oraz w Volkswagen Arena. Podczas tego wydarzenia około 75 kontrahentów i 30 dziennikarzy z Bośni i Hercegowiny, Bułgarii, Chorwacji, Austrii, Polski, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Czech, Ukrainy i Węgier uzyska u 40 niemieckich oferentów informacje na temat nowinek w branży hotelarskiej, turystyce przyjazdowej i transporcie.

"Warsztaty umożliwiają rozpowszechnianie pozytywnego wizerunku Niemiec na rynkach Europy Centralnej i Południowowschodniej. Niemieckim kontrahentom dają możliwość nawiązania kontaktu z kontrahentami z Europy" - wyjaśnia cel tego wydarzenia Petra Hedorfer, Przewodnicząca Zarządu DZT. "Aby wykorzystać potencjał nowych rynków Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) otworzyła w marcu 2012 regionalne biuro w Belgradzie. Nowy odział odpowiedzialny jest za rynek Bośni i Hercegowiny, Bułgarii, Chorwacji, Montenegro, Rumunii i Serbii" - tłumaczy dalej Petra Hedorfer.

Dzięki warsztatom niemieccy oferenci mogą nawiązać kontakty z touroperatorami, pośrednikami i dziennikarzami oraz zaprezentować swoją aktualną ofertę. Głównym celem warsztatów jest zwiększenie dostępności rynków Europy Centralnej oraz możliwość prezentacji nowych usług przez niemieckich oferentów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com