TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Amerykańskie linie lotnicze mają kłopot z przyciągnięciem klientów kupujących żywność w samolocie. O ile przewoźnicy tracą podróżnych, którzy korzystaliby z ich usług gastronomicznych, o tyle lotniskowe restauracje prosperują bardzo dobrze.
reklama
Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez GO Airport Express w Chicago, firmy dostarczającej autobusy lotniskowe - tylko 2% pasażerów deklaruje, że kupuje jedzenie w samolocie, 26% ankietowanych woli najeść się jeszcze na ziemi. 8% zaopatruje się we własne jedzenie, 4% stwierdziło, że je zanim przejdą odprawę bezpieczeństwa, a pozostałe 4, że zakupioną żywność jedzą, podczas gdy są już w samolocie. Pozostałe osoby przyznały, że wszystko zależy od okoliczności. Część osób korzysta z usług gastronomicznych oferowanych po odprawie bezpieczeństwa.
Największe lotniska, będące jednocześnie portami przesiadkowymi dbają, aby ich klienci mieli zapewniony szeroki wybór i to nie tylko usług z zakresu gastronomii.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami