TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W dniu 27 stycznia 2014 Gdańska Organizacja Turystyczna rozpoczyna drugi etap konkursu na Gdański Produkt Turystyczny - plebiscyt internetowy.
reklama
Spośród 10 produktów turystycznych, które zostały najwyżej ocenione przez kapitułę konkursu, plebiscyt wyłoni zwycięzcę internautów. Plebiscyt potrwa do 10 lutego 2014 r. podczas, których internauci będą mogli oddać głos na ich zdaniem najbardziej atrakcyjny produkt.
Na stronie www.gdansk4u.pl na której odbywa się plebiscyt internetowy można znaleźć takie produkty jak: "Turystyczny Rajd Samochodowy" i "Szlakiem Złotego Smaku" zgłoszone przez firmę Czerwiński Travel S.C. Kolejne produkty to: "Zwiedzanie Fortu Góry Gradowej z Przewodnikiem" od Centrum Hewelianum, "Poznaj Gdańsk z Galionem" i "Regaty Nord Cup" zgłoszone przez Centrum AZS Galion. Znajdziemy też "Festiwal Szekspirowski w Gdańsku" realizowany przez Teatr Szekspirowski, Latarnie Morską i Restauracje Perła w Nowym Porcie, a także produkt turystyczny "Panienka z okienka, czyli Szlakiem Gdańskiego Przeznaczenia", który oferuje Teja Tur. Znaleźć można też produkty zgłoszone przez APiT Holidays to "Trójmiasto Dzieciom" i "Gotyckie Obiekty Architektury Sakralnej w Gdańsku".
Jest to VI edycja konkursu na Gdański Produkt Turystyczny, którego celem jest wyłonienie już istniejących, wielosezonowych, atrakcyjnych produktów turystycznych dotyczących turystyki przyjazdowej i ich promocja. Laureatów konkursu (zwycięzcę kapituły konkursu oraz internautów) poznamy 11 lutego 2014, natomiast nagrody przyznane zostaną 28 marca 2014 podczas konferencji "Nowe Trendy w Turystyce" w Gdańsku.
Uczestnicy konkursu mogli zgłaszać produkty turystyczne do 10 stycznia 2014 w sześciu kategoriach:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami