TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-03-05 - Rebranding sieci kawiarni

CHI Polska rozpoczęła proces rebrandingu, w wyniku którego marka Costa Coffee, zastąpi polskie marki coffeeheaven i Costa by coffeeheaven.

reklama


Aktualnie do sieci należy prawie 2800 kawiarni w 29 paÅ„stwach na caÅ‚ym Å›wiecie. Historia Costa Coffee siÄ™ga 1971 roku, gdy pochodzÄ…cy z WÅ‚och bracia Bruno i Sergio Costa stworzyli wÅ‚asnÄ…, mieszankÄ™ kawy Mocha Italia i tym samy rozpoczÄ™li w Wielkiej Brytanii dziaÅ‚alność pod nazwÄ… Costa.

"W 2010 roku CHI Polska S.A. poÅ‚Ä…czyÅ‚a siÄ™ z konsorcjum Costa Ltd, częściÄ… grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC, jednÄ… z najszybciej rozwijajÄ…cych siÄ™ firm z grupy FTSE 100. W wyniku aliansu przeprowadzono szereg zmian prowadzÄ…cych do peÅ‚nego procesu rebrandingu. Najważniejsze byÅ‚o precyzyjne zrozumienie potrzeb naszych Klientów, aby móc wÅ‚aÅ›ciwie przygotować propozycje, które, mamy nadziejÄ™, spotkajÄ… siÄ™ z ich uznaniem. W bardzo krótkim czasie zrealizowaliÅ›my dziaÅ‚ania z bardzo wielu obszarów, co pozwoliÅ‚o nam na wczeÅ›niejsze rozpoczÄ™cie procesu rebrandingu. DziaÅ‚amy szybko i energicznie, czego efektem sÄ… pierwsze, otwierane wÅ‚aÅ›nie kawiarnie Costa Coffee" - mówi Andrzej Jackiewicz, Dyrektor ZarzÄ…dzajÄ…cy w CHI Polska.

Pierwsza faza rebrandingu potrwa do czerwca 2014 roku. 21 warszawskich kawiarni, w tym wszystkie Costa by coffeeheaven i wybrane kawiarnie coffeeheaven przechodzÄ… zmiany. W pierwszym tygodniu marca dziaÅ‚anie rozpoczęły Costa Coffee w Galerii Mokotów na poziomie 0 i +1, a także kawiarnia w budynku Nordea House. Dwa tygodnie później pierwsi goÅ›cie przekroczÄ… próg lokalu w Sadyba Best Mall.

Druga faza rebrandingu obejmie wszystkie pozostałe kawiarnie w całej Polsce. W trzeciej fazie - CHI Polska będzie zarządzała tylko marką Costa Coffee.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com