TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
CHI Polska rozpoczęła proces rebrandingu, w wyniku którego marka Costa Coffee, zastąpi polskie marki coffeeheaven i Costa by coffeeheaven.
reklama
Aktualnie do sieci należy prawie 2800 kawiarni w 29 państwach na całym świecie. Historia Costa Coffee sięga 1971 roku, gdy pochodzący z Włoch bracia Bruno i Sergio Costa stworzyli własną, mieszankę kawy Mocha Italia i tym samy rozpoczęli w Wielkiej Brytanii działalność pod nazwą Costa.
"W 2010 roku CHI Polska S.A. połączyła się z konsorcjum Costa Ltd, częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC, jedną z najszybciej rozwijających się firm z grupy FTSE 100. W wyniku aliansu przeprowadzono szereg zmian prowadzących do pełnego procesu rebrandingu. Najważniejsze było precyzyjne zrozumienie potrzeb naszych Klientów, aby móc właściwie przygotować propozycje, które, mamy nadzieję, spotkają się z ich uznaniem. W bardzo krótkim czasie zrealizowaliśmy działania z bardzo wielu obszarów, co pozwoliło nam na wcześniejsze rozpoczęcie procesu rebrandingu. Działamy szybko i energicznie, czego efektem są pierwsze, otwierane właśnie kawiarnie Costa Coffee" - mówi Andrzej Jackiewicz, Dyrektor Zarządzający w CHI Polska.
Pierwsza faza rebrandingu potrwa do czerwca 2014 roku. 21 warszawskich kawiarni, w tym wszystkie Costa by coffeeheaven i wybrane kawiarnie coffeeheaven przechodzą zmiany. W pierwszym tygodniu marca działanie rozpoczęły Costa Coffee w Galerii Mokotów na poziomie 0 i +1, a także kawiarnia w budynku Nordea House. Dwa tygodnie później pierwsi goście przekroczą próg lokalu w Sadyba Best Mall.
Druga faza rebrandingu obejmie wszystkie pozostałe kawiarnie w całej Polsce. W trzeciej fazie - CHI Polska będzie zarządzała tylko marką Costa Coffee.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami