TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-06-19 - Telepizza promuje sztukę filmową

Telepizza nie po raz pierwszy nawiązała współpracę z dystrybutorem filmowym Monolith Film. Tym razem popularna sieć pizzerii promuje amerykańską produkcję pt. Iluzja.

reklama


Film będzie można obejrzeć w kinach 28 czerwca. Można go jednak zobaczyć wcześniej. Trzeba tylko wziąć udział w konkursie Telepizzy. Najpierw trzeba "polubić" profil sieci na Facebooku, a następnie podać ciekawą odpowiedź na pytanie: "Czy coś Was szczególnie zaskoczyło w życiu i przekroczyło granice Waszej wyobraźni?". Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone dwuosobowym zaproszeniem na Iluzję. Konkurs potrwa do 19 czerwca.

"Monolith Film to nasz stały partner kampanii cross marketingowych. W kwietniu współpracowaliśmy przy promocji filmu pt. Intruz. Wówczas oprócz POS-ów w lokalach w kampanii wykorzystywaliśmy również pudełka do pizzy, na których wydrukowaliśmy reklamę filmu" - mówi Ewa Minda-Korczak, kierownik marketingu Telepizza Polska.

Telepizza współpracowała także z kanałem telewizyjnym AXN podczas promocji serialu telewizyjnego Hannibal z Madsem Mikkelsenem.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com