TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Linie lotnicze LOT na łamach magazynu pokładowego "Kaleidoscope" bardzo pozytywnie piszą o Łodzi.
reklama
Artykuł "Łódź niefabryczna" jest siedmiostronicowym zaproszeniem do Łodzi. Ukazuje miasto z najlepszej strony - jako nowoczesne, radosne, rozwijające się i realizujące hasło: "Jeśli interes to tylko w Łodzi". Artykuł kończy myśl znanego reżysera Davida Lyncha - "To miasto sprawia, że zaczynam marzyć".
"Kaleidoscope" wydawany jest w ok. 30 tys. egzemplarzy. Dostępny jest w samolotach PLL LOT, przedstawicielstwach krajowych i zagranicznych oraz na imprezach targowych i promocyjnych w Polsce i na świecie.
- Staramy się opisywać w magazynie te miasta, do których latamy, a Łódź to bardzo atrakcyjny kierunek, tylko słabo wypromowany. Chcemy ją przybliżyć Polakom, ale przede wszystkim cudzoziemcom. Moim zdaniem jako druga metropolia w Polsce Łódź aż się prosi o promocję.
Krzysztof Kowalski ze stowarzyszenia "Lotnisko dla Łodzi" przyznaje - Jesteśmy bardzo mile i pozytywnie zaskoczeni. Magazyn pokładowy czyta dużo ludzi. Cieszy też, że obok tekstu wyraźnie podano godziny połączeń z Łodzią.
Obecnie połączenia z Łodzi do Warszawy nie cieszą się zbytnia popularnością. W styczniu odwołano już cztery loty do stolicy, ostatni - 27 stycznia 2006. Połączenia Łódź - Warszawa są ciągle reklamowane przez LOT. Pracownicy łódzkiego biura LOT zapewniają, że sprzedaż biletów rośnie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami