TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
3 kwietnia w Poznaniu oraz w Warszawie odbędą się pierwsze szkolenia dla agentów związane z najnowszym projektem Rainbow Tours działającym pod nazwą Akademia Sprzedaży.
reklama
Zdaniem przedstawicieli touroperatora, akademia jest odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku sprzedaży usług turystycznych w których sukces biura w coraz większym stopniu zależy od znajomości technik sprzedaży oraz jakości obsługi.
"Szkolenie ma na celu pomoc w rozwiązaniu problemów z którymi w codziennej pracy mają do czynienia osoby zajmujące się obsługą klienta. Chcemy im podpowiedzieć jak między innymi skutecznie sprzedawać, jak radzić sobie z wątpliwościami klientów i finalnie jak więcej zarabiać oraz sprawić by klient był zadowolony z obsługi" - mówi Remigiusz Talarek, wiceprezes zarządu Rainbow Tours.
W komunikacie wysłanym do biur agencyjnych Rainbow Tours wskazuje jakie są główne cele szkoleń:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami