TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Po złożeniu wniosku o ogłoszenie upadłości przez spółkę OEM S.A., właściciela marki Ostatniemiejsca.pl wydawało się, że ta sieć zniknie na dobre z branży turystycznej. W ostatnich dniach doszło jednak do reaktywacji facebookowego profilu marki.
reklama
Śledząc historię wpisów na profilu pod nazwą OstatnieMiejsca.pl można zauważyć brak jakiejkolwiek aktywności od sierpnia do grudnia 2013 roku. W grudniu pojawił się jeden wpis, po czym profil znów na ponad miesiąc zamilkł. Dopiero w ostatnich dniach administratorzy rozpoczęli dość intensywną kampanię oczerniającą polskich organizatorów turystyki.
W jednym z komentarzy na Facebooku administrator profilu podał informację, że "ostatniemiejsca zmieniły właściciela" nie podając jednak szczegółów odnośnie nowego właściciela marki. Na nasze bezpośrednie pytanie o właściciela administrator profilu nie ujawniając swojej tożsamości nie podał żadnych danych i zaatakował nas za poprzednie teksty pisane na TUR-INFO.PL. We wczorajszej Rzeczypospolitej pojawiła się wypowiedź Pana Tomasza Kozikowskiego, prezesa spółki OEM S.A., w której pojawia się stwierdzenie, że te działania były to prowokacją (sic!) przygotowaną przez jego żonę Ewę. Tak więc trudno uznać zatem profil za wiarygodny.
Co do samej spółki OEM S.A. zastanawiające są informacje płynące z w/w źródła. Prezes spółki mówi o monetyzacji bazy 40 tys. klientów, sporach z franczyzobiorcami i przygotowaniem dokumentacji dla syndyka. Co ważne jednak musimy pamiętać, iż OEM S.A. było agentem i jak pokazały działania np. TUI wobec byłych agentów, trudno tu mówić o "własnej" bazie klientów. Obecnie czekamy na oficjalną informację spółki dotyczącą tego zagadnienia, a zwłaszcza kwestii np. sprzedaży bazy danych.
Nie wiadomo co dokładnie za pomocą "prowokacji" chcieli osiągnąć aktualni administratorzy profilu. Na Facebooku upadły agent zapowiada reaktywację swojej działalności w następujący sposób.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami