TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2013-10-03 - Jak zaspokoić oczekiwania klientów spa?
W październiku i listopadzie odbędą się ostatnie cztery szkolenia marketingowo-serwisowe dla hoteli oraz obiektów wellness & spa. Są one skierowane do menedżerów i pracowników działu marketingu, a także pracowników serwisowych z działów recepcji oraz wellness & spa.
reklama
Głównym celem warsztatów jest pokazanie praktycznych przykładów i inspiracji w zakresie zarządzania pobytem gościa w obiektach o profilu wellness & spa pozwalających m.in. na podwyższenie przychodów generowanych ze sprzedaży usług dodatkowych w obiekcie. Konsekwentnie stosowane, zarządzanie pobytem gościa ułatwia bowiem zaspokojenie wszystkich oczekiwań gości i staje się kluczem do:
- kreowania stałego gościa,
- wprowadzenia prawidłowej atmosfery według czterech filarów wellness,
- zindywidualizowania oferty i lepszego dopasowania aktywności do potrzeb poszczególnych odbiorców,
- zwiększenia efektywności usługi i satysfakcji gościa,
- rozszerzania zakresu sprzedaży oferowanych usług nie tylko w trakcie pobytu gościa, ale także już przed jego przyjazdem.
Organizatorzy szkoleń informują, iż wykładowcy na przykładach wziętych z zagranicznych resortów oraz obiektów wellness & spa pokażą, że zarządzanie pobytem gościa rozpoczyna się już na etapie przyjęcia rezerwacji. Kluczem do jego prawidłowego zastosowania jest stworzenie klientom możliwości spędzenia czasu w sposób zaprogramowany, uwzględniający korzystanie z tych usług, które wchodzą w skład zakupionego pakietu pobytowego, ale także z usług dodatkowych, opcjonalnych, w postaci bezpłatnej, jak również dodatkowo płatnych aktywności w obiekcie i poza nim.
Projekt organizowany jest przez Branżową Fundację Proedukacyjną Polska Akademia Gościnności.Jest dofinansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadań z zakresu turystyki na rok 2013. Cena uczestnictwa wynosi 430 zł. i obejmuje 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów), nocleg z wyżywieniem, zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych oraz międzynarodowy certyfikat kompetencyjny.
Najbliższe szkolenie odbędzie się w dniach. 14-15.10.2013 r. w Nałęczowie w Termach Pałacowych Nałęczowianka, a kolejne w następujących regionach i terminach:
- 21-22.10.2013 - Długopole-Zdrój / Hotel Medical Spa Dwór Elizy,
- 04-05.11.2013 - Gdańsk / Hotel Gdańsk,
- 18-19.11.2013 - Białka Tatrzańska / Hotel Bania Thermal & Ski.
Szczegółowy program warsztatów oraz formularz zgłoszenia można znaleźć na stronie Polskiej Akademii Gościnności, w zakładce Proedukacja - Seminaria.
Kontakt z organizatorem szkoleń jest możliwy pod numerami telefonów: (12) 633 62 20, 533 405 450 lub adresem e-mail: info@hospitalityroyal.com
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami