TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-10-03 - Jak zaspokoić oczekiwania klientów spa?

W październiku i listopadzie odbędą się ostatnie cztery szkolenia marketingowo-serwisowe dla hoteli oraz obiektów wellness & spa. Są one skierowane do menedżerów i pracowników działu marketingu, a także pracowników serwisowych z działów recepcji oraz wellness & spa.

reklama


Głównym celem warsztatów jest pokazanie praktycznych przykładów i inspiracji w zakresie zarządzania pobytem gościa w obiektach o profilu wellness & spa pozwalających m.in. na podwyższenie przychodów generowanych ze sprzedaży usług dodatkowych w obiekcie. Konsekwentnie stosowane, zarządzanie pobytem gościa ułatwia bowiem zaspokojenie wszystkich oczekiwań gości i staje się kluczem do:



Organizatorzy szkoleń informują, iż wykładowcy na przykładach wziętych z zagranicznych resortów oraz obiektów wellness & spa pokażą, że zarządzanie pobytem gościa rozpoczyna się już na etapie przyjęcia rezerwacji. Kluczem do jego prawidłowego zastosowania jest stworzenie klientom możliwości spędzenia czasu w sposób zaprogramowany, uwzględniający korzystanie z tych usług, które wchodzą w skład zakupionego pakietu pobytowego, ale także z usług dodatkowych, opcjonalnych, w postaci bezpłatnej, jak również dodatkowo płatnych aktywności w obiekcie i poza nim.

Projekt organizowany jest przez Branżową Fundację Proedukacyjną Polska Akademia Gościnności.Jest dofinansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadań z zakresu turystyki na rok 2013. Cena uczestnictwa wynosi 430 zł. i obejmuje 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów), nocleg z wyżywieniem, zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych oraz międzynarodowy certyfikat kompetencyjny.

Najbliższe szkolenie odbędzie się w dniach. 14-15.10.2013 r. w Nałęczowie w Termach Pałacowych Nałęczowianka, a kolejne w następujących regionach i terminach:


Szczegółowy program warsztatów oraz formularz zgłoszenia można znaleźć na stronie Polskiej Akademii Gościnności, w zakładce Proedukacja - Seminaria.

Kontakt z organizatorem szkoleÅ„ jest możliwy pod numerami telefonów: (12) 633 62 20, 533 405 450 lub adresem e-mail: info@hospitalityroyal.com



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com