TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-07-04 - Pierwsza wirtualna recepcja

Nowy PURO Hotel Wrocław 1 kwietnia przyjął pierwszych swoich gości na czterech samoobsługowych kioskach Ariane Systems w centralnej części lobby.

reklama


Korzystanie z samoobsługowych kiosków Chceck in & Check out to proces intuicyjny, rozpoczynający się od wprowadzenia numeru rezerwacji, a kończący na uiszczeniu należności za nocleg kartą kredytową oraz wydanie klucza przez kiosk gościowi do jego pokoju.

- Zaoferowaliśmy rozwiązanie łączące kioski samoobsługowe z systemem płatności naszego partnera Wincor Nixdorf. Przy takim połączeniu możliwa jest płatność z góry, która automatycznie "wpada" do systemu hotelowego na rachunek gościa. - powiedział Robert Karkulowski, prezes firmy Visiontime, wyłączny dystrybutor rozwiązań Ariane Systems na rynku polskim.

Inne rozwiązania, które firma ta wdrożyła w PURO Hotelu to między innymi system hotelowy PMS Protel dedykowany sieciom hotelowym, system dla gastronomii rmanager oraz system kontroli dostępu Dialock (zamki hotelowe).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com