TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Amadeus i Orbitz Worldwide poinformowały o zawarciu nowej, długoletniej umowy.W ramach porozumienia Amadeus dostarczy swoją technologię oraz usługi globalnego systemu dystrybucji w celu wsparcia marek Orbitz w Ameryce Północnej.
reklama
Po podjęciu decyzji o przejściu na strategię multi-GDS i szczegółowym przeglądzie możliwości dostawcy, możemy powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Amadeus w Ameryce Północnej. Z niecierpliwością czekamy na uruchomienie technologii Amadeus, które pozwolą nam utrzymać wiodącą pozycję najlepszego dostawcy stron internetowych i mobilnych do zakupu podróży" - powiedział Chris Orton, COO w Orbitz.com.
Orbitz Worldwide skupia się na wykorzystaniu technologii, które pozwalają osobom podróżującym służbowo i prywatnie na poszukiwanie ofert, planowanie wyjazdów i rezerwowanie szerokiej gamy produktów i usług turystycznych, w tym biletów lotniczych, hoteli, samochodów do wynajęcia, rejsów i pakietów wakacyjnych. Portfolio Orbitz obejmuje znane na całym świecie internetowe marki konsumenckie związane z podróżami, w tym Orbitz.com i CheapTickets.com w Ameryce Północnej, ebookers.com w Europie i HotelClub.com z siedzibą w regionie Azji i Pacyfiku, realizujący operacje na całym świecie.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego nowego partnerstwa z Orbitz. Umowa odpowiadająca na potrzeby Orbitz w Ameryce Północnej jest kolejnym przykładem znacznych inwestycji firmy Amadeus i jej koncentracji na zapewnieniu globalnego zasięgu i usług technologicznych, które mają kluczowe znaczenie dla największych internetowych biur podróży" - powiedział Holger Taubmann, Senior Vice President, Distribution, Amadeus IT Group.
W Ameryce Północnej Amadeus stworzył dedykowany zespół ekspertów i rozwiązania technologiczne skoncentrowane na tym regionie. Ma to na celu zaspokajanie specjalistycznych potrzeb firm turystycznych online - zarówno tych o ugruntowanej pozycji, jak i nowo powstających.
"Cieszymy się z nowego partnerstwa z Orbitz w Ameryce Północnej i możliwości zapewnienia firmie zaawansowanych technologii i usług, które pomogą jej kontynuować rozwój i zwiększać możliwości obsługi podróżnych" - powiedział Scott Gutz, CEO w Amadeus North America. "Nowa umowa jest ważnym osiągnięciem dla firmy Amadeus w Ameryce Północnej. Wspiera ona nasze inwestycje i zaangażowanie w działalność sektora podróży online, a także nasz rozwój w regionie" - dodał.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami