TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Zakończył się szósty sezon programu kulinarnego "Kuchenne rewolucje", Magdy Gessler. Nie była to najszczęśliwsza odsłona edycji, bowiem w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku program stracił 170 tys. widzów i 32,2 mln złotych wpływu z reklam.
reklama
Kolejny już, szósty sezon "Kuchennych rewolucji" oglądało średnio 2,62 mln widzów. Dla porównania czwartą edycję obejrzało więcej o 170 tys. widzów. Z kolei wpływy reklamowe z minionej edycji były niższe o 2,8 mln złotych.
Mimo to, w planach stacji jest emisja kolejnej edycji programu, z nieco ekscentryczną i szaloną celebrytką w roli prowadzącej.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami