TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Właściciel sieci kawiarni Starbucks już wkrótce wprowadzi na rynek własne ekspresy do kawy na kapsułki. Wysokociśnieniowa maszyna ma nazywać się Verismo. A jej sekretem ma być kawa robiona na bazie espresso. Pierwsze ekspresy trafią do sklepów już jesienią.
reklama
Howard Schultz, szef Starbucksa ocenia wartość rynku ekspresów na kapsułki na 8 mld. dolarów. Ten prężnie rozwijający się biznes ma przynieść firmie większy dochód, niż serwowanie kawy w lokalu. Cena ma być porównywalna do konkurencji.
Po podaniu informacji do publicznej wiadomości o 15,2 proc. spadła wartość akcji Green Mountain Coffee Roasters, która obecnie produkuje kawę przeznaczoną do maszyn Starbucksa. Akcje sieci kawiarni urosły za to o 3,7 proc.
Działanie to wpisuje się w modny trend do "zagarnięcia" umysłu konsumenta, jeśli ktoś zaufa konkretnej marce, to znaczy, że można mu sprzedać więcej, dużo więcej... wszyscy patrzą na sukces finansowy Apple.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami