TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-12-14 - Nowy dyrektor sprzedaży w Sound Garden Hotel

Miłosz Stanisławski objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu nowo powstającego w Warszawie, muzycznego, samoobsługowego Sound Garden Hotel. Będzie odpowiadał także za uzupełniające ofertę hotelu Sound Garden Conference Center.

reklama


Obecnie Stanisławski koordynuje wszystkie działania z obszaru sprzedaży i marketingu związane z otwarciem obiektu, które planowane jest na kwiecień 2013 r. Odpowiada za przygotowanie koncepcji marki Sound Garden Hotel, jego wizerunek oraz działania promocyjne i reklamowe. Przygotowuje i wdraża strategię sprzedaży, odpowiada za realizację sprzedaży we wszystkich segmentach.

Buduje zespół, do którego zadań należeć będzie m.in. obsługa klientów sektora MICE, organizujących w centrum konferencyjnym eventy, konferencje czy szkolenia. Jak podkreśla, chciałby, żeby zarówno obiekt, jak i członkowie jego teamu, byli doskonale rozpoznawalni w branży . - Powstający hotel i centrum konferencyjne to niestandardowe i wyjątkowe miejsce. Będę dążył do tego, żeby miało także szczególną pozycję - podkreśla.

Kariera zawodowa Miłosza Stanisławskiego związana jest z hotelarstwem, sprzedażą, marketingiem i branżą eventową. Absolwent Zarządzania w hotelarstwie w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie związany był z warszawskimi hotelami Jan III Sobieski (należącego do Vienna International Hotelmanagement AG a później sieci Radisson), Rialto. Ostatnio w Platinum Residence pełnił funkcję dyrektora sprzedaży. Jak żartuje, jego zawodowe ambicje, to zostać szefem wszystkich szefów.

Prywatnie Miłosz Stanisławski to szczęśliwy mąż. Wolne chwile spędza na rolkach lub w basenie. Chętnie chodzi do teatru, szczególnie na spektakle muzyczne. Jest fanem filmów z Alem Pacino. Lubi podróżować, ale na realizację zaplanowanych wypraw ciągle brakuje mu czasu.

Sound Garden Hotel to pierwszy w Warszawie samoobsługowy muzyczny hotel. Posiada 206 pokojów. Sound Garden Conference Center tworzy dziewięć sal, które można dowolnie łączyć. W największej z nich w spotkaniu przy teatralnym ustawieniu krzeseł może wziąć udział ponad 300 osób. Samoobsługa oraz kompaktowość zastosowanych w hotelu rozwiązań ma służyć optymalizacji kosztów i oferty. Koncept miejsca nawiązuje tematycznie do muzyki.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com