TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-10-23 - Światowa marka hoteli inwestuje w Rosji

Do 2015 roku, Marriott International zamierza dysponować 30 hotelami z 80 tysiącami pokoi we wschodniej Europie.

reklama


Ta światowa marka hoteli koncentruje swoje zainteresowanie na rynku Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw. Według informacji przekazanych przez Grupę, w trakcie trzech kolejnych lat, firma uruchomi tutaj ponad 11 nowych hoteli.

Podczas ostatnich 15 lat Marriott International zbudował silną pozycję w Rosji i państwach WNP. Oba rynki stanowią szansę na rozwój dla branży turystycznej. Dla marki, Rosja znajduje się na czwartym miejscu pod względem ważności.

W chwili obecnej Grupa dysponuje w tym obszarze Europy 19 hotelami. Obiekty te działają pod sześcioma markami: Ritz-Carlton, JW Marriott, Marriott Hotels & Resorts, Renaissance Hotels, Courtyard by Marriott oraz Marriott Executive Apartments.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com