TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-09-14 - Jaki opis naszego obiektu w sieci

Eksperci firmy IP:tourism specjalizującej się w usługach marketingu internetowego dla branży turystycznej przygotowali spis informacji niezbędnych dla każdej dobrze skonstruowanej oferty bazy noclegowej.

reklama


Po przeczytaniu oferty, turysta nie powinien mieć wątpliwości, co do miejsca, w które się wybiera. Właściciele baz noclegowych coraz uważniej przygotowują prezentację swoich ofert na portalach turystycznych. Profilują je, aby dotrzeć do konkretnych grup turystów.

Tak powstały wytyczne na temat konstruowania ofert turystycznych tak, aby były jak najbardziej czytelne dla klientów i zawierały możliwie jak najwięcej informacji o:

  1. Standardzie ośrodka
  2. Wyżywieniu
  3. Parkingu
  4. Stosunku do zwierząt
  5. Infrastrukturze obiektu: placu zabaw, basenie, narciarni, sali telewizyjnej itd.
  6. Okolicznych atrakcjach i zabytkach
  7. Możliwościach spędzania wolnego czasu
  8. Odległości od morza/stoku/sklepu/restauracji itd.
  9. Cenie


Właściciele baz coraz częściej przygotowują oferty pod kątem konkretnego typu turystów, na przykład, inwestują w place zabaw, a także zapewniają opiekę nad dziećmi. Inni z kolei proponują pobyty tylko dla dorosłych.

Właściciele ośrodków często nie piszą o rzeczach dla nich oczywistych, a dla klienta ważnych. Każdy zamieszczający swoją ofertę powinien postawić się w roli turysty, który do miejscowości przyjeżdża pierwszy raz i pod tym właśnie kątem przygotować prezentację - mówi Magdalena Krawczyk z IP:tourism.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com