TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-04-09 - United Chicken zwiększa liczbę lokali

Otwarte w pierwszym kwartale bieżącego roku lokale sieci gastronomicznej United Chicken w Józefowie, Krotoszynie i Brodnicy zwiększyły do ośmiu liczbę restauracji własnych i franczyzowych.

reklama


Trwają rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. W tym roku planowane jest uruchomienie kolejnych sześciu lokali.

Maciej Bonawenturczak, prezes zarządu United Chicken Sp. z o.o. opowiada o sieci lokali. "United Chicken to sieć typu Premium Quick Service Restaurant. Jesteśmy jedyną siecią franczyzową w Polsce, która udostępnia najbardziej zaawansowaną technologię przyrządzania kurczaka typu crispy. W ramach umów franczyzowych oferujemy trzy formaty lokalu: niezależny, drive i foodcourt." - wyjaśnił.

Lokal w Krotoszynie znajduje się w budynku przy jednej z głównych ulic miasta, placówka w Józefowie, zlokalizowana przy stacji paliw, jest typu drive-thru (można zamówienie złożyć i odebrać w okienku, jak i w restauracji), natomiast lokal w Brodnicy, posiadający około 40 miejsc dla klientów, znajduje się w Galerii Brodnica.

Poza tym sieć ma restauracje w Białymstoku, Bytomiu, Ełku, Toruniu i Wrześni.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com