TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Biuro podróży Funclub udostępniło specjalną aplikację sklepową dla serwisu społecznościowego Facebook - OUTLET wycieczkowy.
reklama
Na fanpage’u Funcluby przeprowadzane są akcje promocyjne, informacyjne i konkursy. Od maja Funclub uruchomił również OUTLET wycieczkowy, w którym zarejestrowani użytkownicy Facebook’a znajdą prezentację wybranych imprez Funclub’u oraz możliwość ich zakupu po niższych, zrabatowanych cenach.
Od 2008 roku, kiedy powstała polska wersja portalu Facebook, serwis przyciągnął ponad 5,5 mln użytkowników. Biuro Podróży Funclub, widząc zainteresowanie tym portalem społecznościowym, założyło profil firmowy, którego celem jest skupianie wokół strony www.facebook.com/bpfunclub osób zainteresowanych biurem i jego ofertą. "Przecież wszyscy zarejestrowani użytkownicy Facebook’a to nasi potencjalni klienci" - mówi Piotr Sućko, Prezes Zarządu Biura Podróży Funclub.
"Użytkownicy Facebook’a to dojrzali Internauci, którzy nie boją się zakupów w Internecie. Stąd pomysł wykorzystania tego portalu społecznościowego do sprzedaży imprez turystycznych. Zintegrowanie fanpage’u z aplikacją sklepową umożliwia łatwy i szybki sposób rezerwacji
wymarzonej podróży bez opuszczania serwisu." - dodaje Piotr Sućko.
Obecnie w OUTLECIE wycieczkowym znajdują się cztery imprezy turystyczne: wczasy w Grecji, Hiszpanii i Czarnogórze oraz wypoczynek + zwiedzanie Chorwacja.
Na ten miesiąc planowane jest również uruchomienie interfejsu na facebook’owym profilu obozów młodzieżowych Biura Podróży Funclub.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami