TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-02-04 - Czy TravelBird podbije branżę hotelarską?

TravelBird stara się zdobywać nowych klientów na rynku hotelarskim. Na razie z firmą współpracuje 120 hoteli.

reklama


Firma, rozpoczęła działalność w Holandii ponad 4 lata temu, obecnie działa w 17 krajach europejskich, a w ubiegłym roku pojawiła się tez na rynku polskim. Na polskim rynku TravelBird widzi duży potencjał, wciąż jest wiele do zrobienia i zaoferowania. Wraz ze wzrostem strony hotelarze coraz chętniej decydują się na współpracę, gdyż widzą, że koncept się sprawdza.

Idea TravelBird jest prosta - inspirować do podróży klienta niezdecydowanego, proponować mu atrakcyjne cenowo pakiety wypoczynkowe. Każdego dnia na stronie pojawia się 6 nowych ofert z dużymi rabatami, które miesięcznie przyciągają setki tysięcy potencjalnych klientów. W serwisie wciąż pojawiają się nowe oferty na dłuższe wakacje, wyjazdy weekendowe, wellness&spa, narty i inne formy aktywnego wypoczynku.

Strona utrzymana jest w prostej formie, a hotele zyskują na niej dużą widoczność w specjalnie dedykowanych kategoriach tematycznych. Serwis oferuje swoim partnerom marketing w różnych kanałach internetowych - w mediach społecznościowych, wyszukiwarce Google, a także newsletterach, które codziennie docierają do ponad 2 milionów subskrybentów. Obejmuje to również współpracę afiliacyjną z licznymi portalami tematycznymi, a co ciekawe - międzynarodowy zasięg firmy daje hotelom możliwość promocji i sprzedaży pakietów za granicą, np. na rynku niemieckim czy holenderskim.

Hotelarze coraz częściej decydują się na współpracę z portalem, gdyż korzyści płynące ze zwiększonej widoczności w sieci przekładają się na zwiększenie zysków i obłożenia ich obiektów. Na promocji i sprzedaży pakietów online się nie kończy - TravelBird oferuje również kompleksową obsługę klienta.

"Nawiązaliśmy współpracę w październiku ubiegłego roku. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się tak świetnych rezultatów. TravelBird promował nasze hotele nie tylko na rynku polskim, ale także holenderskim, belgijskim, niemieckim, duńskim i szwedzkim. Goście rezerwują pakiety pobytowe na portalu zarówno w niskim, jak i wysokim sezonie, efektywnie zwiększając obłożenie naszych hoteli. W naszej współpracy cenię sobie przede wszystkim elastyczność i personalny kontakt z TravelBird." - mówi Mateusz Stępień, Revenue Manager w krakowskiej grupie hotelowej



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com