TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-06-06 - Inauguracja IV finałowej edycji kampanii Toaleta2012.pl

7 czerwca br., czyli na rok i jeden dzień przed rozpoczęciem Euro 2012, rusza ostatnia edycja kampanii edukacyjnej Toaleta2012.pl. Inauguracja zapowiada się na niecodzienne wydarzenie - tego dnia w centrum Warszawy 50 kibiców używając nocników pokaże, na co będą skazani podczas EURO 2012, jeśli liczba toalet publicznych się nie zwiększy. Przemarsz, przyśpiewki o toaletach, transparenty - 7 czerwca będzie gorąco.

reklama


Głównym celem kampanii edukacyjnej Toaleta2012.pl, od trzech lat realizowanej przez firmę CWS-boco, jest zwrócenie uwagi opinii społecznej na standard toalet publicznych w hotelach, restauracjach, na dworcach i w innych miejscach, które odwiedzą turyści przybyli na Euro 2012. Kampania zanotowała sukcesy we wprowadzeniu tematu toalet do debaty publicznej, jak również wpłynęła na podniesienie standardu toalet. W zeszłym roku już 80% miejsc sprawdzonych przez Patrole Czystości, czyli dwuosobowe zespoły audytorów, zasłużyło na odznakę "Czystej Toalety", co do tej pory jest najlepszym wynikiem ze wszystkich lat trwania kampanii. Toalet publicznych w miastach gospodarzach wciąż jest jednak za mało.

Na początek IV edycji został zaplanowany mocny akcent, który ma na celu zwrócenie uwagi miasta stołecznego na problem braku ogólnodostępnych toalet publicznych. Event "Skazani na Nocnik" będzie miał jasny przekaz: stolica pod względem toalet nie zachwyca. Wydarzenie jest planowane na 7 czerwca, między godzinami 11.00 a 13.00, przy stacji PKP Śródmieście (róg ulicy Emilii Plater i Alei Jerozolimskich). Jego oprawa będzie nawiązywać do wielkiego wydarzenia sportowo-turystycznego jakim jest EURO 2012. 50 kibiców na nocnikach, skandujących swoje apele odnośnie toalet, przemarsz z użyciem kołatek i bębna, interakcja z przechodniami… To warto zobaczyć!



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com