TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-11-23 - Polscy touroperatorzy kupują mało nowych autobusów turystycznych

Aktualnie trudno jednoznacznie ocenić sytuację na rynku autokarów i autobusów w Polsce.

reklama


Rok ubiegły był dla producentów autokarów niezbyt dobry - ze względu na złą kondycje branży turystycznej, która w obliczu małych zysków nie decydowała się na tak poważne inwestycje jak zakup nowego autokaru. Aktualnie sytuacja uległa poprawie - rynek musiał odreagować i producenci odczuli wzrost popytu wśród polskich touroperatorów na nowe pojazdy.

Na razie jednak producenci autobusów podchodzą do wzmożonego popytu sceptycznie. Volvo Polska ze względu na ubiegłoroczną niską sprzedaż autobusów turystycznych wśród touroperatorów zdecydowała się nie uczestniczyć jako wystawca w tegorocznym poznańskim Tour Salonie. Bova VDL Polska i MAN Star Trucks w tym roku zdecydowały się promować nowe autokary turystyczne poprzez własne imprezy w gronie wyselekcjonowanych klientów. Solaris Bus & Coach postanowił poinformować o nowościach w ofercie poprzez jesienne konferencje prasowe przeznaczone dla dziennikarzy. Tylko najmocniejsi gracze na rynku autokarów turystycznych - EvoBus Polska i Scania Polska postanowiły promować się wśród firm branży turystycznej poprzez uczestnictwo w prestiżowych imprezach targowych - m.in. na poznańskim Tour Salonie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com