TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-03-25 - Alkohol strzałem w dziesiątkę

Kolejna edycja EuroGastro może z powodzeniem zaliczać się do udanych. Podobnie jak w latach ubiegłych hale wystawiennicze MT odwiedziło wielu znakomitych gości. Zainteresowaniem cieszyły się sprawdzone elementy targów. Jednak szczególną uwagę gości przykuwał nowy sektor tematyczny, po raz pierwszy prezentowany na EuroGastro "Drink & Bar".

reklama


Przyciągnął przedstawicieli wiodących firm alkoholowych z Polski i z zagranicy, którzy zaprezentowali swoją ofertę alkoholi mocnych, win, piw oraz sprzętu i akcesoriów.

Prezentowane były także produkty niezbędne do przyrządzania drinków oraz same drinki. Ogromne stoisko pokazała firma Stock Polska, która w tym roku zrestrukturyzowała dział HoReCa i wprowadziła nowy model współpracy w tym obszarze. Stoisko było ciekawe nie tylko z uwagi na szeroki asortyment producenta. Stock pokazał także zbudowaną kilka miesięcy temu replikę stylistyczną Syreny Sport, którą goście EuroGastro mogli podziwiać z bliska.

Alkoholowy segment tematyczny okazał się strzałem w dziesiątkę. Organizator, podążając za trendami na rynku przedstawionymi m.in. w najnowszych wynikach opracowania PMR pt. "Rynek HoReCa w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014", wprowadził odrębny sektor "Drink & Bar". Przywołane badania wskazują na popularność spożywania alkoholu przy posiłkach, co potwierdziło 51% badanych. Najczęściej wybierane jest piwo (55% badanych) i wino (34%), następnie wódka lub wódka zmieszana w drinku (10%). Odpowiadając na potrzebę dostarczania restauratorom informacji o bieżącej ofercie organizator umożliwił im to podczas targów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com