TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-05-09 - Restauracja, w której obraża się niepełnosprawnych gości

Do niecodziennego zdarzenia doszło w jednej z rosyjskich restauracji w Jekateryburgu. Po tym jak 27-letni mężczyzna poruszający się na wózku inwalidzkim został wyrzucony z lokalu i obrażony przez menadżerkę rosyjskie media nie milkną. Incydent miał miejsce w ubiegłą sobotę.

reklama


Mężczyzna przyznaje, że dzwonił wcześniej do lokalu, by zarezerwować stolik, uprzedził, że będzie z żoną oraz dziećmi, a także poinformował o swoim stanie zdrowia. Wieczorem próbując wejść do lokalu został odepchnięty przez ochroniarzy, gdy pojawiła się administratorka obiektu został przez nią zwyzywany.

Po kłótni kierownictwo restauracji zdecydowało się złagodzić nieco sytuację. Asystentka dyrektora restauracji zapewniła, iż było to zwykłe nieporozumienie, a administratorkę, która zachowała się w sposób grubiański wobec klienta zwolniono. Władze obiektu zobowiązały się także wystosować list z przeprosinami dedykowany do poszkodowanego i jego rodziny. Jak mówią są gotowi zaproponować Aleksandrowi kartę gościa VIP. Tylko kto by chciał kartę stałego klienta do lokalu, z którego został wyrzucony?

Szkoda , że media nie podają nazwy restauracji, w której obraża się gości.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com