TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-11-21 - Kto oferuje gościom hotelowym najwięcej?

W którym z miast gościom hotelowym oferuje się w danej cenie najwięcej, a w którym najmniej? Serwis hotel.info postanowił odpowiedzieć na to pytanie i przeanalizował opinie ponad pięciu milionów klientów, którzy dokonali rezerwacji, pod kątem stosunku jakości oferowanych usług do ceny.

reklama


POLSKA
Hotelarze z Krakowa zajęli pierwsze miejsce w zestawieniu pięciu największych polskich miast, porównanych pod kątem stosunku jakości do ceny. Klienci, którzy dokonali rezerwacji, przyznali temu drugiemu co do wielkości miastu w Polsce 7,85 punktu - Kraków zajął tym samym 1 miejsce w krajowym rankingu. Drugie miejsce zajęła stolica Warszawa, która uzyskała 7,84 punktu. Łódź, trzecie co do wielkości miasto w Polsce, otrzymało ocenę 7,81 i uplasowało się na 3. miejscu. Trochę mniej zadowoleni ze stosunku jakości do ceny hoteli byli goście we Wrocławiu. To położone nad Odrą miasto zdobyło 7,56 punktu i zajęło czwarte miejsce. Ranking zamyka Poznań z wynikiem 7,42 punktu.

5 najlepszych miast w Polsce o najkorzystniejszym stosunku jakości do ceny:
(najwyższa ocena 10.0)

Kraków 7,85
Warszawa 7,84
Łódź 7,81
Wrocław 7,56
Poznań 7,42

ŚWIAT
Złote miasto, Praga, oferuje oprócz cudownych zabytków i kulturowej różnorodności również najlepszy stosunek jakości do ceny wśród międzynarodowych metropolii. Z wynikiem 7,98 punktu czeska stolica jest zwycięzcą w międzynarodowym rankingu, w którym czołowe miejsca zajęły głównie miasta z Europy Wschodniej. Wyniki były nieco zaskakujące. Zgodnie z głosami klientów, którzy dokonali rezerwacji, Lizbona, stolica Portugalii, zdobyła 7,95 punktu i uplasowała się na 2. miejscu. Warszawa zajęła w międzynarodowym rankingu dobre piąte miejsce, uzyskując wynik 7,84 punktu. Jeśli chodzi o hotele spoza Europy, dobry wynik osiągnął przede wszystkim Bangkok. Stolica Tajlandii uzyskała 7,74 punktu i uplasowała się na pozycji 9.

Podczas gdy fińskie Helsinki zajęły jeszcze 19. miejsce z wynikiem 7,14 punktu, goście w pozostałych stolicach Skandynawii byli mniej zadowoleni z tego, co zaoferowały im hotele za zapłaconą kwotę. Według klientów serwisu hotel.info, którzy dokonali rezerwacji, Sztokholm (6,45), Oslo (6,13) i Kopenhaga (6,06) cechują się znacznie gorszym stosunkiem jakości oferowanych usług do ceny. Sporo do nadrobienia mają również hotelarze z Londynu (6,30) i Moskwy (6,09 punktu).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com