TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-04-28 - Sieć pizzerii planuje rozwój

Dla Domino's Pizza ubiegły rok w Polsce był pełen nowych projektów i inwestycji.

reklama


Sprzedaż detaliczna sieci wzrosła o 66%. Natomiast sprzedaż e-commerce zanotowała zwyżkę o 140%.

Liczba lokali podniosła się i obecnie sieć na terenie Polski liczy 19 lokali. Między innymi uruchomiono dwie pizzerie w Krakowie a w październiku został otwarty pierwszy punkt oparty na modelu franczyzowym. Lokal został powierzony Jakubowi Stępniowi, który współpracuje z firmą od wielu lat.

Dyrektor generalny DP Poland PLC, Peter Shaw podkreślił, że ubiegły rok słuzył głównie rozwojowi firmy. "Miniony rok był okresem znaczącego rozwoju naszej firmy. W tym czasie zwiększyliśmy liczbę lokali. Otworzyliśmy trzy nowe punkty poza Warszawą, dwa w Krakowie i jeden w Piasecznie. W październiku ubiegłego roku uruchomiliśmy też pierwszy lokal franczyzowy w Warszawie, który bardzo szybko zaczął osiągać obiecujące wyniki." - skomentował.

Shaw powiedział, że model franczyzowy jest istotny w ścieżce rozwoju firmy. "Mając na uwadze wzrost sprzedaży, skoncentrowaliśmy się także na podniesieniu marży brutto poprzez optymalizację kosztów lokalowych i przy zachowaniu wysokiej jakości produktów. Ponadto wdrożyliśmy nowy format lokali co pozwoliło na znaczącą redukcję kosztów, związanych z wystrojem i aranżacją oraz z opłatami eksploatacyjnymi. Nasza strategia na 2014 opiera się na dalszej budowie świadomości marki i rozwijaniu sprawdzonego modelu biznesowego. W najbliższym czasie planujemy też otwarcie 2 nowych lokali w Warszawie i Krakowie." - zaznaczył.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com