TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-07-21 - Techniki sprzedaży w turystyce na TT Warsaw

W ramach XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011, które odbędą się w stolicy we wrześniu, w dniach 22-24, zostaną zaprezentowane m.in. "Skuteczne techniki sprzedaży w branży turystycznej".

reklama


Chętni do poszerzenia swojej wiedzy z zakresu sprzedaży produktów turystycznych, rozmów z klientem, reklamowania swoich usług, będą mogli wziąć udział w warsztatach, które odbędą się dokładnie 22 września. Organizatorem pogadanki jest Dom Szkoleniowy JS. Wstęp na to wydarzenie jest bezpłatny, oczywiście po uprzedniej rejestracji na www.ttwarsaw.pl/rejestracja.

- TT Warsaw oferują pełen przegląd propozycji wyjazdów krajowych i zagranicznych. Jest to zatem doskonała okazja, by w jednym miejscu poznać i porównać ciekawe oferty, w których mogą przebierać miłośnicy podróży. Właśnie taka różnorodność produktów i usług turystycznych dostępnych na rynku sprawia, że coraz większą rolę w wyborze wyjazdów odgrywa sposób, w jaki prezentowana jest sama oferta. Dlatego wśród licznych szkoleń i konferencji na TT Warsaw nie zabraknie certyfikowanych warsztatów poświęconych technikom sprzedaży przygotowanych z myślą o przedstawicielach branży. Pozwolą one zgłębić wiedzę w zakresie turystyki i znaleźć sposoby na rozwój biznesu. Eksperci podpowiedzą, na co zwracać uwagę w rozmowie z klientem, by prezentowana oferta wydawała się jeszcze bardziej atrakcyjna i konkurencyjna co w efekcie pozwoli ją skutecznie sprzedać - mówi Urszula Potęga, prezes zarządu spółki MT Targi, organizatora TT Warsaw.

W pierwszej części spotkania, słuchacze dowiedzą się jak prezentować swoje usługi i produkty, aby zachęcały potencjalnych klientów do ich nabycia, oraz jak dobierać słów, aby zwiększyć atrakcyjność oferty. Eksperci omówią także model prezentacji handlowej zgodnie z pięcioma krokami procesu negocjacji, zaczynając od przedstawienia sytuacji, zapoznania się z pomysłem, prezentacji sposobu dojścia do zamierzonego celu i przedstawienia głównych korzyści, aż po zamknięcie i propozycję działania.

Istotnym elementem warsztatów będzie nauka budowania korzystnych relacji z klientem. Słuchacze nauczą się rozpoznawania emocji klienta, a także prowadzenia rozmów w sposób, którego on od nich oczekuje. Na koniec, osoby, które wzięły udział w pogadankach otrzymają certyfikat potwierdzający ukończenie "kursu".

TT Warsaw to idealna okazja dla touroperatorów, agentów, obiektów hotelowych i przewoźników na zaprezentowanie swojej oferty,a także pozyskanie nowych klientów. Każdy liczy na jak największe korzyści płynące z wystawienia się w hali TT. Na targach nie zabraknie organizacji turystycznych, powiatów, urzędów marszałkowskich, miast i gmin, organizatorów turystyki biznesowej, stowarzyszeń czy towarzystw ubezpieczeniowych.

Siedziba Targów znajduje się przy ul.Marsa 56c w Warszawie. W tym roku firmy z branży będą mogły bezpłatnie uczestniczyć w TT Warsaw, a także warsztatach, po uprzedniej rejestracji, wypełnieniu formularza na stronie Targów.
Pierwszego dnia tradycyjnie będą odbywać się rozmowy biznesowe przedstawicieli sektora turystyki. Pozostałe dni zostaną udostępnione indywidualnym zwiedzającym. W tym roku po raz pierwszy na trzeci dzień targów będzie można wejść bezpłatnie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com