TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Bran偶y Turystycznej
Od 2011 roku Mercure wdra偶a koncepcj臋 renowacji hoteli "D閐icaces". To projekt w bran偶y hotelarskiej, pozwalaj膮cy na przeprowadzenie w kr贸tkim czasie remont贸w pokoi zgodnie z potrzebami konkretnego obiektu, przy jednoczesnym obni偶eniu kosztu takich prac o 30%.
reklama
W hotelach marki rozpocz臋to ju偶 wprowadzanie nowego wystroju lobby. W miejsce lady recepcyjnej, kt贸ra stanowi艂a barier臋 pomi臋dzy personelem recepcji a go艣膰mi, wprowadzono rozwi膮zanie oparte na bardziej przyjaznej i 艂atwiejszej interakcji.
"Recepcjonista wyst臋puje teraz w charakterze "gospodarza", kt贸ry zaprasza go艣ci do "swojego stolika" lub do jednego z wygodnych miejsc w lobby, gdzie ka偶dy mo偶e poczu膰 si臋 jak u siebie w domu. Nowa aran偶acja recepcji sprzyja dialogowi, interakcji i przyjaznym relacjom pomi臋dzy pracownikiem hotelu a go艣ciem"- powiedzia艂 David Henry, Dyrektor ds. Sprzeda偶y, Marketingu, Dystrybucji i Zarz膮dzania Przychodami w Orbis S.A.
Koncepcja ta jest od kwietnia br. jest wdra偶ana w hotelu Mercure London Bridge, a do ko艅ca 2013 r. zostanie wdro偶ona w kolejnych 5 hotelach. W Polsce, pierwszym obiektem, w kt贸rym go艣cie mog膮 przekona膰 si臋 o nowym wygl膮dzie recepcji jest Mercure Warszawa Centrum.
Na nowo opracowano tak偶e zasady dotycz膮ce us艂ug gastronomicznych. Wprowadzona zosta艂a nowa karta win "Cave et Saveur", w kt贸rej prezentowane s膮 wina lokalne.Powsta艂y te偶 trzy koncepcje us艂ug gastronomicznych odzwierciedlaj膮ce nowe tendencje: Cuisine Lounge - samoobs艂ugowa strefa przypominaj膮ca kuchni臋 w mieszkaniu, z kt贸rej go艣cie mog膮 skorzysta膰 o dowolnej porze dnia lub nocy, Restaurant Lounge - charakteryzuj膮ce si臋 nowym podej艣ciem do lokalnych i tradycyjnych przepis贸w oraz Bar Lounge - miejsce, w kt贸rym go艣cie mog膮 co艣 zje艣膰 w mi艂ej atmosferze.
Opracowane przez mark臋 Mercure rozwi膮zanie EasyWORK jest kolejnym nowym elementem oferty. EasyWORK adresowane jest do klient贸w biznesowych, kt贸rym oferowane s膮 specjalne, modu艂owe miejsca do pracy wraz z lekkim posi艂kiem, sprz臋tem i dost臋pem do Internetu. Rozwi膮zanie jest adresowane zar贸wno go艣ci hotelowych, jak i go艣ci z zewn膮trz. B臋dzie dost臋pne w wybranych hotelach marki Mercure znajduj膮cych w pobli偶u stacji kolejowych, lotnisk i znacz膮cych o艣rodk贸w biznesu.
Mercure opracowa艂 tak偶e program zarz膮dzania zasobami ludzkimi, kt贸ry obejmuje trzy komponenty:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrze偶one.
Kontakt z nami