TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Bran偶y Turystycznej


2013-08-05 - Sie膰 hotelowa wprowadza nowinki

Od 2011 roku Mercure wdra偶a koncepcj臋 renowacji hoteli "D閐icaces". To projekt w bran偶y hotelarskiej, pozwalaj膮cy na przeprowadzenie w kr贸tkim czasie remont贸w pokoi zgodnie z potrzebami konkretnego obiektu, przy jednoczesnym obni偶eniu kosztu takich prac o 30%.

reklama


W hotelach marki rozpocz臋to ju偶 wprowadzanie nowego wystroju lobby. W miejsce lady recepcyjnej, kt贸ra stanowi艂a barier臋 pomi臋dzy personelem recepcji a go艣膰mi, wprowadzono rozwi膮zanie oparte na bardziej przyjaznej i 艂atwiejszej interakcji.

"Recepcjonista wyst臋puje teraz w charakterze "gospodarza", kt贸ry zaprasza go艣ci do "swojego stolika" lub do jednego z wygodnych miejsc w lobby, gdzie ka偶dy mo偶e poczu膰 si臋 jak u siebie w domu. Nowa aran偶acja recepcji sprzyja dialogowi, interakcji i przyjaznym relacjom pomi臋dzy pracownikiem hotelu a go艣ciem"- powiedzia艂 David Henry, Dyrektor ds. Sprzeda偶y, Marketingu, Dystrybucji i Zarz膮dzania Przychodami w Orbis S.A.

Koncepcja ta jest od kwietnia br. jest wdra偶ana w hotelu Mercure London Bridge, a do ko艅ca 2013 r. zostanie wdro偶ona w kolejnych 5 hotelach. W Polsce, pierwszym obiektem, w kt贸rym go艣cie mog膮 przekona膰 si臋 o nowym wygl膮dzie recepcji jest Mercure Warszawa Centrum.

Na nowo opracowano tak偶e zasady dotycz膮ce us艂ug gastronomicznych. Wprowadzona zosta艂a nowa karta win "Cave et Saveur", w kt贸rej prezentowane s膮 wina lokalne.Powsta艂y te偶 trzy koncepcje us艂ug gastronomicznych odzwierciedlaj膮ce nowe tendencje: Cuisine Lounge - samoobs艂ugowa strefa przypominaj膮ca kuchni臋 w mieszkaniu, z kt贸rej go艣cie mog膮 skorzysta膰 o dowolnej porze dnia lub nocy, Restaurant Lounge - charakteryzuj膮ce si臋 nowym podej艣ciem do lokalnych i tradycyjnych przepis贸w oraz Bar Lounge - miejsce, w kt贸rym go艣cie mog膮 co艣 zje艣膰 w mi艂ej atmosferze.

Opracowane przez mark臋 Mercure rozwi膮zanie EasyWORK jest kolejnym nowym elementem oferty. EasyWORK adresowane jest do klient贸w biznesowych, kt贸rym oferowane s膮 specjalne, modu艂owe miejsca do pracy wraz z lekkim posi艂kiem, sprz臋tem i dost臋pem do Internetu. Rozwi膮zanie jest adresowane zar贸wno go艣ci hotelowych, jak i go艣ci z zewn膮trz. B臋dzie dost臋pne w wybranych hotelach marki Mercure znajduj膮cych w pobli偶u stacji kolejowych, lotnisk i znacz膮cych o艣rodk贸w biznesu.

Mercure opracowa艂 tak偶e program zarz膮dzania zasobami ludzkimi, kt贸ry obejmuje trzy komponenty:


  1. “Mercure Touch": 10 zr贸偶nicowanych podej艣膰 do obs艂ugi klienta, kt贸re pozwalaj膮 pracownikom hoteli na interakcj臋 i nawi膮zanie wi臋zi z go艣膰mi. Program ten b臋dzie wdra偶any od stycznia 2014 r.
  2. "Szko艂a Obs艂ugi Mercure": kurs szkoleniowy typu e-learning dost臋pny w 9. j臋zykach lub za po艣rednictwem 17 Akademii Accor znajduj膮cych si臋 na ca艂ym 艣wiecie. System ten umo偶liwia ka偶demu pracownikowi odbycie szkolenia w wymiarze przynajmniej jednego tygodnia rocznie.
  3. "Spo艂eczno艣膰 Mercure": korporacyjna sie膰 spo艂eczno艣ciowa dla 45.000 pracownik贸w, pozwalaj膮ca im na dzielenie si臋 do艣wiadczeniem, doskonalenie umiej臋tno艣ci, a tak偶e osi膮ganie rozwoju zawodowego.


Marka Mercure przyj臋艂a powa偶ne zobowi膮zanie gwarantuj膮c tak膮 sam膮, wysok膮 jako艣膰 obs艂ugi we wszystkich obiektach swojej sieci. Do ko艅ca 2014 r. Gwarancja Jako艣ci Mercure ma zosta膰 wdro偶ona w ca艂ej sieci.

"Dzi臋ki takiemu, jedynemu w swoim rodzaju podej艣ciu, kt贸re opiera si臋 na 96. wsp贸lnych wytycznych dotycz膮cych jako艣ci, go艣膰 ma pewno艣膰, 偶e w ka偶dym hotelu Mercure na 艣wiecie zostanie obs艂u偶ony wed艂ug takich samych standard贸w. Gwarancja Jako艣ci Mercure koncentruje si臋 na obs艂udze 艣wiadczonej przez hotel. Przyk艂adowo, jednym z element贸w jest specjalna linia telefoniczna z identycznym numerem (2424) dla ca艂ej sieci Mercure, dost臋pna dla klient贸w przez 24 godziny na dob臋"- powiedzia艂 David Henry.

Mercure zamierza unowocze艣ni膰 identyfikacj臋 wizualn膮 marki i odzwierciedli膰 jej nowe pozycjonowanie: "W harmonii w miejscami i lud藕mi". Z tego powodu w ca艂ej sieci od stycznia 2014 r. b臋d膮 wprowadzane liczne, nowe narz臋dzia komunikacji hotelowej.

Marka Mercure zainicjowa艂a now膮 kampani臋 reklamow膮 przygotowan膮 przez agencj臋 DDB Paris. Koncentruje si臋 ona na oryginalno艣ci, ukazuj膮c sie膰 wyj膮tkowych hoteli przesi膮kni臋tych charakterem miejsc, w kt贸rych si臋 znajduj膮 i czerpi膮cych z nich inspiracje. Kampania obejmuje bia艂o-czarn膮 reklam臋 telewizyjn膮, w kt贸rej g艂贸wny nacisk po艂o偶ono na emocje wywo艂ane niespodziank膮 inspirowan膮 pobytem w hotelu. Kampania promocyjna prowadzona we Francji w kwietniu bie偶膮cego roku wprowadzi艂a nowe has艂o marki: "Odkrywanie 艣wiata Mercure". 艁膮czny koszt kampanii wyniesie 20 mln euro i b臋dzie ona wkr贸tce realizowana w ponad 10 krajach m.in. we: Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii. Niemczech, W艂oszech i Brazylii.



Wr贸膰 do strony g艂贸wnej


Pe艂na wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrze偶one.
Kontakt z nami

stat24.com