TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-06-10 - Polacy polecają usługi w ramach zakupów grupowych

Zakupy grupowe są okazją do odkrywania nowych miejsc - wynika z badania preferencji klientów przeprowadzonego przez GoDealla.pl. Klienci chętnie wracają i polecają oferty znajomym. Najnowszy raport potwierdzają opinie użytkowników serwisu MyDeal.pl, oferującego usługi i produkty w 18 miastach całej Polski.

reklama


Badanie GoDealla.pl pokazuje, że prawie 2/3 (65%) użytkowników korzystających z zakupów grupowych jest zainteresowanych wydarzeniami kulturalnymi i rozrywkowymi w swoim mieście, takimi jak spektakle teatralne lub koncerty, informują autorzy raportu. Wśród 57% ankietowanych dużą popularnością cieszą się również zniżki do restauracji i kawiarni. Więcej niż połowa internautów (53%) poszukuje rabatów na usługi i produkty związane ze zdrowiem i urodą. Kultura, gastronomia i wellness to obszary, które cieszą się największą popularnością w serwisach zakupów grupowych.

Z raportu wynika również, że 63% ankietowanych wróciło bez promocji do miejsca, w którym zrealizowało kupon, natomiast ogromna większość (95%) zadeklarowała, że choć raz poleciła swoim znajomym usługę lub produkt kupiony w serwisie zakupów grupowych. Oznacza to, że obsługa klienta przez przedsiębiorcę korzystającego z serwisów zakupów grupowych, jest równie ważna jak sama oferta zniżkowa, stanowiąca pierwszą zachętę dla nowych klientów.

Wyniki badania GoDealla.pl w znacznym stopniu pokrywają się z opiniami użytkowników serwisu MyDeal.pl i ich preferencjami zakupowymi - mówi Filip Goździewicz, prezes MyDeal.pl - Ucieszyło nas to, że wiele osób podkreśliło w badaniu rolę zakupów grupowych w odkrywaniu nowych miejsc w swoim mieście.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com