TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W dniach 7-9 listopada 2011 w Gdańsku i Regionie odbyła się kolejna wizyta studyjna dla zagranicznych dziennikarzy, agencji eventowych i touroperatorów. Konferencję swą obecnością uświetnili goście z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Norwegii oraz Danii.
reklama
Zaproszone osoby miały możliwość zapoznać się z bazą hotelowo-konferencyjną oraz możliwościami konferencyjnymi Gdańska i województwa pomorskiego. Przyjazd 8 gości zorganizowała na zlecenie Gdańsk Convention Bureau (GCB) firma ATP activity - PCO (Profesjonalny Organizator Kongresów).
Pierwszego dnia w Restauracji Filharmonia odbyła się prezentacja Regionu, ze szczególnym uwzględnieniem obiektów konferencyjnych. Później goście udali się na piesze zwiedzanie Głównego Miasta. Tego samego dnia goście odwiedzili dwa gdańskie hotele: Hilton oraz Scandic, a także Polską Filharmonię Bałtycką. Wieczór zakończył się degustacją regionalnego piwa w gdańskiej Browarni.
We wtorek, 8 listopada, goście GCB wybrali się na Zamek w Malborku. Na lunch zaproszono gości do hotelu Qubus. Przy okazji wszystkich posiłków raczono ich wyłącznie specjałami polskiej kuchni. W godzinach popołudniowych grupa udała się na zwiedzanie Sopotu, zapoznając się także z tamtejszymi obiektami konferencyjnymi tj. Sofitel Grand Sopot i Sheraton Sopot Hotel Conference Center & Spa. Tego dnia GCB zorganizowało uroczystą kolację w Tawernie Orłowskiej dla Gości oraz Partnerów GCB, firm PCO - Teja Tur oraz Activ Tours, Centrum Konferencyjno Wystawienniczego AMBER Expo oraz Inspiros.
Ostatni, trzeci dzień rozpoczęto wizytą na stadionie PGE Arena, gdzie już czuć nadchodzące emocje związane z EURO 2012. Następnie odwiedzono Ergo Arenę - wielofunkcyjną halę na granicy Gdańska i Sopotu. Obiekt mieści do 15 000 osób na głównej arenie.
Na koniec wizyty Gdańsk Convention Bureau zaplanowało live cooking. Dziennikarzy i touroperatorów zaproszono do restauracji Godding w Sopocie, gdzie pod okiem profesjonalnych kucharzy goście przygotowali polskie specjały, m.in.: śledzie w śmietanie, krupnik, zrazy wołowe oraz przepyszny deser - pączki.
Warto dodać, że dla większości była to pierwsza wizyta w Gdańsku i w Polsce.
Nowe obiekty, hotele i towarzysząca im infrastruktura sprawia, że Gdańsk pretenduje do miana topowej europejskiej destynacji, co odczuwa się na każdym kroku. Jeśli dodamy do tego ciekawą kulturę, goscinność mieszkańcow i ciepło, ktorym obdarzają gości, mamy dowód na to, że Gdańsk i Polska to wschodzące gwiazdy" - Lawrence Gordon, Wielka Brytania.
Celem wizyt studyjnych jest zapoznanie zagranicznych ekspertów, przedstawicieli opinii publicznej z możliwościami konferencyjnymi Regionu Pomorskiego. W ich efekcie goście promują Gdańsk w swoich krajach, m.in. dziennikarze poprzez artykuły, natomiast przedstawiciele agencji eventowych i touroperatorzy przedstawiają swoim klientom Gdańsk i Region, jako destynację dla ich spotkań biznesowych.
Wizyty studyjne są częścią projektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" realizowanego przez Gdańską Organizację Turystyczną , Gdańsk Convention Bureau, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. GCB pokrywa wszelkie koszty przyjazdu i pobytu gości: tj. zakwaterowanie w 4 gwiazdkowym hotelu, przeloty, transfery.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami