TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-08-29 - Komercjalizacja polskiego produktu turystycznego

W dniu 18 września br. w Warszawie odbędzie się II Konferencja Centralna pt. "Komercjalizacja polskiego produktu turystycznego na przykładzie wybranych rynków zagranicznych - doświadczenia i wskazania".

reklama


Zadaniem konferencji jest wymiana doświadczeń z zagranicznymi przedstawicieli branży turystycznej, organizacji i niezależnych ekspertów, na temat m.in. kanałów dystrybucji/komercjalizacji produktów turystycznych za granicą, współpracy branży turystycznej z władzami lokalnymi, trendy w samorządzie turystycznym, słabe i mocne strony touroperatorów zagranicznych (problemy, przykłady, propozycje, Dobre Praktyki itp.), komercjalizacja polskiego produktu turystycznego na tle konkurentów zagranicznych.

Jako prelegenci wystąpią m.in.

1. Stefano Landi - Włochy - Europass - "Funkcjonowanie rynku turystycznego we Włoszech";
2. Catarina Erceg - Niemcy - Visit Berlin - "Promocja Berlina przez Visit Berlin - funkcjonowanie, działania, struktura";
3. Olga Sanejewa - Rosja - BP Ankor/Przewodnicząca Komisji kulturalno poznawczej Rosyjskiego Stowarzyszenia Przemysłu Turystycznego (RST) - "Przykłady działań rynku turystycznego w Rosji";
4. Mehdi Langanke - Niemcy - TUI - "Polska w ofertach BP TUI";
5. Peter Hellman - Szwecja - "Wykorzystanie nowych technologii w działaniach rynku turystycznego w Szwecji".

Konferencja odbędzie się w Hotelu "Polonia Palace Hotel", Al. Jerozolimskie 45, w Warszawie, w godzinach 10.30 - 16.30.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com