TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Z okazji Mikołajek, Telepizza postanowiła przygotować dla swoich klientów specjalne prezenty. Hiszpańska sieć stara się wzmocnić wizerunek marki.
reklama
Każdego roku, z okazji Mikołajek Telepizza szykuje dla swoich klientów niespodzianki. W ramach promocji, która potrwa do 6 grudnia, otrzymają oni drugą pizzę i minicalzzone w prezencie. Mało tego 6 grudnia do każdego zamówienia, dokonywanego w lokalu lub w dostawie, dodawane będą wafelki Grzesiek.
Telepizza, spółka działająca na polskim rynku do 20 lat, podejmuje działania, które mają wyróżnić ją na tle innych firm z branży. Zaskakujące oferty mają przyciągnąć uwagę klientów. Innowacyjność i atrakcyjność cenowa są oprócz wysokich standardów usług, priorytetami dla marki.
Spółka Telepizza Poland wchodzi w skład Grupy Telepizza liczącej blisko 1000 restauracji. Lokale należące do jednego z liderów rynku pizzerii na świecie funkcjonują w Hiszpanii, Portugalii, Chile, Peru, Kolumbii i od 1992 roku w Polsce. W chwili obecnej w naszym kraju działa 115 restauracji Telepizzy. Od 2001 roku sieć rozwija się również dzięki systemowi franczyzowemu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami