TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-02-05 - Ubezpieczyciel wprowadza polisy dla turystów

Firma zajmująca się dystrybucją ubezpieczeń komunikacyjnych i mieszkaniowych - Liberty Direct rozszerza swoją ofertę. Firma zamierza wprowadzić polisy turystyczne. Będą one oferowane klientom indywidualnym na wszystkich kanałach sprzedaży.

reklama


"Wprowadzenie ubezpieczeń turystycznych to odpowiedź na rosnące oczekiwania coraz bardziej wymagającego rynku, na którym przewagę konkurencyjną zyskują firmy zapewniające kompleksową ofertę produktową" - komentuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct." Dywersyfikacja pozwoli nam zbudować silniejszą pozycję w ubezpieczeniach majątkowych." dodaje.

Liberty Direct oferuje ubezpieczenie kosztów leczenia i assistance, OC w życiu prywatnym oraz NNW. Ubezpieczyć można swój bagaż podróżny, sprzęt sportowy oraz rozszerzyć polisę o dodatkowe ryzyka takie jak amatorskie uprawianie sportów czy odwołanie uczestnictwa w imprezie turystycznej. Ubezpieczenia będą dostępne w trzech zróżnicowanych wariantach, co pozwoli na dopasowanie ich do wymagań klienta. Usługi są oferowane przy współpracy z Europ Assistance Polska.

Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu i Kanału Direct Liberty Direct zapewnia, że ubezpieczenia są przygotowane z myślą o wszystkich typach turystów. "Oferta skierowana jest do wszystkich, którzy lubią podróżować, niezależnie od tego, czy są to wyjazdy zorganizowane czy też przygotowywane "na własną rękę". Dlatego obejmuje także ubezpieczenie kosztów odwołania imprezy turystycznej. Rodzice wyjeżdżający z dziećmi mogą liczyć ponadto na dodatkowe zniżki." - dodała.

Liberty szacuje, że rynek ubezpieczeń turystycznych w Polsce jest wart około 250 mln zł, jednak długoterminowo będzie on systematycznie rósł wraz z coraz większą zamożnością i zagranicznym ruchem wyjazdowym Polaków.

Jak wynika z badań, aż 59% podróżujących Polaków wykupuje ubezpieczenie podróżne, a 10% posiada je w ramach innych produktów finansowych. Polacy kupują polisy turystyczne w biurach podróży, u agenta ubezpieczeniowego lub bezpośrednio w towarzystwie ubezpieczeń . Najwyżej cenią sobie organizację i pokrycie kosztów leczenia oraz transportu medycznego. Niemal co trzecia osoba uważa za najbardziej przydatne odszkodowanie z tytułu zagubienia lub opóźnienia bagażu, a 24% także z tytułu odwołania lub opóźnienia lotu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com