TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-09-08 - POT będzie promował w Chinach

Chiny to ogromny rynek i potencjał dla ruchu przyjazdowego do Polski. Z uwagi brak bezpośredniego połączenia lotniczego z Chinami dotarcie z promocją polskiej turystyki w tym obszarze nie jest wcale takie proste. Wobec tych realiów Polska Organizacja Turystyczna prowadzi na rynku chińskim promocję ekonomicznie uzasadnioną.

reklama


W lipcu b.r. POT zawarła umowę z firmą Beijing Zhongjia Space & Display Design Co., Ltd., która wygrała przetarg na realizację działań promocyjnych na rynku chińskim w latach 2011-2012. Tym samym zostało utworzone przedstawicielstwo w Chinach w formie Home Office.

Chiński Home Office POT, ma za zadanie promocję turystyki przyjazdowej do Polski w oparciu o: budowę strony internetowej w języku chińskim, promowanie jej na wybranych chińskich portalach informacyjnych, społecznościowych, organizację roadshow z udziałem polsko-chińskiej branży turystycznej, akwizycję tour operatorów i dziennikarzy, produkcję gadżetów, a także monitorowanie turystycznego rynku Chin.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com