TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Jaśniejsze wnętrza, zmiana logo i sprawienie, aby klienci czuli się jak w przytulnej restauracji - takie są założenia posiadającej ponad 200 pizzerii w całej Polsce sieci Da Grasso.
reklama
Władze spółki postanowiły ukrócić dotychczas panującą dowolność w wystroju wnętrz. Zmianie ulegnie logo, ujednolicony zostanie wystrój lokali. rebrandingowi zostaną poddane nawet skutery dostawców i serwetki.
Nowym hasłem sieci będzie: "Dobrzy przyjaciele, dobra zabawa, pyszna pizza". Zarząd firmy chce zwiększyć rozpoznawalność marki i powiększyć dochody franczyzobiorców do 30 procent do końca 2014 roku.
Wnętrza mają zostać rozjaśnione a witryny lokali zostaną uwolnione od reklam. " Dotychczas często wyklejaliśmy je folią z reklamą naszych dań. Dziś chcemy, żeby wnętrze pizzerii samo zachęcało do wejścia do środka" - wyjaśnia wiceprezes zarządu ds. rozwoju sieci Da Grasso Magdalena Piróg.
Lokale będą sprzyjały wizytom większych grup - z myślą o nich zostaną poprzestawiane i połączone stoły. Nadal będzie widoczna część kuchni, w której przygotowuje się pizzę na oczach klientów. Logo zmieni się z prostokątnego na okrągłe, napis Da Grasso zyska nową czcionkę. "Nasi franczyzobiorcy otrzymają spójny i szczegółowy podręcznik, w którym znajdą podpowiedzi i instrukcje, jak zaaranżować np. zieleń w lokalu" - zapowiada Magdalena Piróg.
Na razie nie zmieniono jeszcze żadnego lokalu, natomiast wizualizacje już są dostępne.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami